امام جمعه اشکذر:

عمل یک طرفه به برجام موجب ریشخند دشمنان انقلاب، به ملت ایران است/ برجام اشتباهی بزرگ بود

امام جمعه اشکذر برجام را اشتباهی بزرگ دانست و ادامه داد: آمریکا با نقض برجام بار دیگر دشمنی علنی خود به ملت ایران را ثابت کرد و نشان داد که به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۶۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نمازجمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه همه احکام دینی در قرآن کریم وجود دارد گفت: نیاز است تا یک مفسر این احکام را تبیین کند و مخلوقات طبق عمل به آموزه‌های دینی که توسط مفسران که همان پیامبران و ائمه هستند هدایت و به رستگاری برسند.
“حجت الاسلام والمسلمین طالبیان” با محکوم نمودن نقض برجام توسط دولت‌های غربی، تاکید کرد: نمیشود دست روی دست گذاشت و دید که آمریکا برجام را یک طرفه نقض میکند و در مقابل کشور ایران هیچ اقدامی صورت نمی دهد.
امام جمعه اشکذر برجام را اشتباهی بزرگ دانست و ادامه داد: آمریکا با نقض برجام بار دیگر دشمنی علنی خود به ملت ایران را ثابت کرد و نشان داد که به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده و به تعهدات خود پایبند نیست و دولتمردان ما باید طرف را ملزم به رعایت تعهدنامه کنند که در غیر این صورت باید نسبت به اعاده حیثیت و آبرو ملت ایران اقدام شود.
خطیب نماز جمعه اشکذر خطاب به مسئولین کشور گفت: مسئولین کشور باید تلاش کنند که طرف غربی نیز به تعهدات خود عمل کند، نه اینکه عمل به تعهدات فقط از سوی ایران رخ دهد.
طالبیان عمل یک طرفه به تعهدات برجام را موجب ریشخند و تمسخر غربی‌ها به ایران دانست و افزود: اگر تنها ایران به تعهدات خود در برجام عمل کند و طرف دیگر تنها نظاره گر باشد این موضوع باعث ریشخند طرف‌های غربی به ملت ایران می شود.
ارسال نظرات