عزیزی در نشست بصیرتی پایگاه عصمتیه ناحیه ثارالله یزد:

فتنه ها‌ی اینده، فتنه مخالفان نظام و مخالفان اسلام است/ باید هوشیار باشیم و گوش به فرمان رهبری باشیم

نشست بصیرتی ۲۰ دیماه در محل پایگاه عصمتیه برگزار شد این نشست با حضور عزیزی کارشناس مسایل سیاسی و با موضوع فتنه ولزوم بصیرت افزایی مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۷۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست سیاسی در محل پایگاه عصمتیه برگزار شد.
این نشست با حضور عزیزی کارشناس مسایل سیاسی و با موضوع فتنه ولزوم بصیرت افزایی مردم برگزار شد.
وی گفت: فتنه اولین بار در طول تاریخ اسلام بعد از رحلت پیامبر اکرم (ص) و در مورد خلافت امام علی (ع) آغاز شد. پیامبر بار‌ها قبل از رحلت خویش فرمود: ه بودند من دو چیز را بین امتم به یادگار می‌گذارم قرآن و اهل بیت (ع)، ولی بلافاصله بعد از رحلتشان عمر گفت: کتاب خدا ما را بس.
بعد از خلافت رسیدن عمر شورایی متشکل از ۶ نفر که امام علی (ع) هم جزء آن‌ها بودند تشکیل داد ملاک عمل را قرآن، سنت و سیره شیخین معرفی کرد که حضرت علی ع. آن را قبول نکردند و بعد‌ها عمر در عمل حتی از قران و سنت نیز پیروی نکرد و تنها بر اساس سیره شیخین که کارش ایجاد بدعت بودعمل نمود.
در ادامه عزیرزی به فتنه‌ها و اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: بی عدالتی در جامعه متاسفانه بواسطه سیاست‌های گا‌ها اشتباه دولت‌های بعد از انقلاب وجود داشته و دارد وتاکنون این هدف مهم انقلاب یعنی عدالت اجتماعی محقق نشده است؛ لذا اعتراض و شکایت از بی عدالتی حق مسلم مردم است، ولی با ید هوشیار باشتند تا اعتراضشان راه را برای اشوب و اغتشاش توسط تعدادی از عمال دشمن باز نکنند.
در پایان وی خاطرنشان کرد: فتنه ها‌ی اینده فتنه مخالفان نظام و مخالفان اسلام می‌باشد باید هوشیار باشیم و گوش به فرمان رهبری باشیم.
ارسال نظرات