خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

امر به معروف و نهی از منکر سبب خیر و برکت جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع کارکنان این ناحیه، فریضه واجب امر به معروف ونهی از منکر را سبب خیر و برکت در جامعه اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۷۴۴۹۱
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد تقی صمددوخت با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه مولی الموحدین علی(ع)، گفت: همه کارهای خوب و واجبات دین و جهاد در راه خدا ، در برابر فریضه امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ای آب در برابر دریاست چراکه از عوامل اساسی رشد معنوی و اخلاقی انسان ها، نهادینه کردن امربه معروف ونهی از منکر است.

وی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم هر مسلمان در دوران غیبت، فعالیت در عرصه امر به معروف و نهی ارمنکر است و یک منتظر واقعی به هر اندازه ای که باشد باید جلوی منکر را بگیرد مطمئنا اگر معروف در جامعه نهادینه شود خود به خود بساط منکر برچیده می شود.

حجت الاسلام صمددوخت در پایان به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اشاره و اظهارداشت: جامعه زمانی اصلاح می شود که ابتدا عمل اصلاح را از خود آغاز کند که رابطه ایمان با این فریضه بسیار مهم است چراکه همه رفتارهای انسان نشات گرفته از رفتارهای اوست که امام حسین(ع) نمونه بارز امر به معروف و نهی ازمنکر است که برای تحقق این فریضه از همه زندگی خود گذشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها