کشف 3 تن انواع مواد افیونی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از کشف 3 تن انواع مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته در هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۶۵۳
|
۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛سردار "عزیزاله ملکی" بیان کرد: در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با همکاری یگان های انتظامی بندر خمیر و رودان با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی  استان، طی 48 ساعت گذشته عملیات پاکسازی مناطق آلوده را  اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مقدار 3 تن انواع مواد مخدر شامل 2تن و 890 کیلو تریاک، 109کیلو حشیش  و  3 کیلو هروئین کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا 10 متهم دستگیر،  5 دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح شکاری نیز از متهمان کشف شد.

سردار ملکی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 71 تن و 238 کیلو انواع مواد مخدر کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته این کشفیات به صورت برابر بوده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه اعتیاد سرمنشا بسیاری از آشفتگی های اجتماعی و خانوادگی نظیر طلاق، انحرافات جنسی، نزاع های خانوادگی و ... است بر تربیت صحیح فرزندان در محیط خانواده تاکید کرد و گفت: لازم است خانواده ها آثار شوم مصرف مواد مخدر را برای فرزندان خود توضیح داده و بر روابط اجتماعی و رفت و آمد او نظارت داشته باشند.

ارسال نظرات