خبرهای داغ:
در محور آتش بیگ؛

برف و کولاک راه ارتباطی 60 روستا در هشترود را مسدود کرد

مسئول برفروبی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هشترود با اعلام این خبر، گفت: در برخی راه های فرعی به خصوص روستایی کولاک ادامه دارد که در صورت فروکش نکردن احتمال مسدود شدن بیشتر راه های روستایی کوهستانی وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۷۵۲۴۷
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

وحید آخوندزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: 12تیم با 30 نفر راهدار در قالب تیم های راهداری در حال نمک پاشی راههای اصلی و فرعی می باشند.

وی ادامه داد: هم اکنون محورهای هشترود به مراغه_ میانه و تبریز بازبوده و هیچ گونه مشکل در تردد وجود ندارد.

آخوند زاده اضافه کرد: 7 دستگاه کامیون تیغه دارد با نمک پاش دستی و اتوماتیک، سه دستگاه گریدر، شش دستگاه ، چهار دستگاه تراکتور، سه دستگاه سواری سبک، سه دستگاه بلدوزر نیز در راههای اصلی و فرعی به انجام ماموریت مشغول هستند.

وی با اشاره به آمادگی کامل اداره حمل و نقل جاده ای  هشترود در عملیات راهداری زمستانی سال جاری افزود: ذخیره نمک به میزان کافی، تعمیر و تجهیز ماشین‌آلات راهداری زمستانی، هماهنگی و تعامل بسیار مطلوب با دستگاه‌های مربوطه از جمله پلیس راه، هلال احمر و اورژانس از جمله اقدام این اداره در طرح عملیات راهداری زمستانی است.

وی افزود: کسانی که قصد مسافرت در این فصل را دارند قبل از خروج از منزل از ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ، لباس گرم، خوراک و سوخت کافی در خودرو به همراه داشته باشند.

آخوندزاده اظهارکرد: رانندگان و کاربران به ویژه اهالی روستاهای هشترود و نظرکهریزی در صورتی که قصد مسافرت دارند قبل از حرکت از وضعیت راه ها با تلفن گویای 141 یا با شماره تلفن های اداره راه و شهرسازی هشترود 52622129 041 - 04152626055 -52622288 041تماس حاصل کرده و بعد از مطمئن شدن از وضعیت راه ها اقدام به مسافرت کنند.

وی گفت: همکاران راهداری 24 ساعته آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های ارتباطی شهرستان هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها