فرماندار سراوان

یادواره شهدای 3 شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان برگزار می شود

فرماندار سراوان گفت: یادواره شهدای سه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان برگزار می‌شود
کد خبر: ۸۹۷۵۲۵۱
|
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

درویش نارویی در گفتگو با خبرنگار بسیج از سراوان،  با اشاره به برگزاری یادواره شهدای سه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: شهدا به عنوان الگو و نماد راه درست را به ما نشان می‌دهند.

وی افزود: شهدا کارنامه افتخارآمیزاین  ملت هستند که عزت و شرافت را برای ملت ایران رقم زدند و امروزنیز  ما امنیت خود را مدیون خون آن‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل ابرقدرت‌ها با رشادت و فداکاری علیرغم تمام مشکلات از تمامیت ارضی ایران دفاع کردیم ودر این میان شهداء  نقش آفرینان واقعی این صحنه بودند.

نارویی از شهدا به عنوان سرمایه‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: اگر می‌خواهیم همیشه عزتمند باشیم باید مقام شهدا را ارج بداریم.

وی خطاب به تمام مدیران گفت: تمام توان خود را برای برگزاری هرچه بهتر یادواره شهدا بکار گیرند و از تمام امکانات و نیرو‌های خود بهره گیری کنند تا یادواره به نحو احسن برگزار شود.

فرماندار سراوان با بیان اینکه که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد خود را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم از اقدامات انجام شده از سوی حاکمیت و نظام اسلامی آگاه شوند و امید در بین آن‌ها ایجاد گردد.
ارسال نظرات