به همت بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری برگزار شد ؛

طرح "میز خدمت" در پایگاه شهیدان ساجدی

"میز خدمت" بسیج با هدف ارائه خدمت بی‌منت، پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات در پایگاه شهیدان ساجدی ،مسجد امام حسین(ع) تشکیل شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۵۸۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزار ی بسیج از کرج ، میز خدمت پلی برای افزایش خدمت رسانی مسئولین و رفع کاستی هاست و با تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل و هم افزایی میان مسئولان شهری، تحقق این مهم، نقش بسزایی در افزایش خدمت رسانی به شهروندان و رفع کاستی ها می شود.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری بیان کرد: خدمت به مردم اگر از دو شرط خلوص و صداقت برخودار باشد از جمله عبادات تلقی شده و ثوابی معادل عبادات مستحبی و بلکه بالاتر دارد.

وی افزود: این میز خدمت با حضور ریئس کل بسیج ادارات،ریئس دفتر دادستان کرج،مدیر اداره گاز،برق،آب،ریئس کلانتری۱۷ مهرویلا و فرماندهی محترم حوزه ۱۲۱ شهید باکری برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: خدمت به مردم از با ارزش ترین کارها نزد خداوند است و متضمن ثواب اخروی و پاداش فراوانی می باشد و با ثواب عبادات مستحب، پهلو میزند و برابری میکند البته ما نباید تصورکنیم که عبادت خداوند فقط در خدمت به خلق او خلاصه میشود .

وی افزود : با اینکه میدانیم عبادت خداوند دارای مظاهر و جلوه های بسیاری است که یکی از زیرمجموعه های آن خدمت رسانی به مردم است.خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم میتواند موجب غفران و بخشش پاره ای از گناهان و جبران کننده کاستی های انسان گردد و موجب وصول و راهنمایی انسان به بهشت الهی گردد.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری گفت: این میز خدمت با حضور مسئولین و مدیران شروع شد و مردم عزیز منطقه مشکلات خود را به مسئولین و مدیران مربوطه در میان گذاشتند و مشاوره های لازم به این عزیزان داده شد و مسئولین قول مساعد جهت رفع مشکلات این عزیزان دادند و نزدیک به ۲۶۰ نفر از عزیزان منطقه و نماز گزاران پس از بازگویی مشکلات خود مشاوره های لازم را از سوی مسئولین و مدیران گرفتند.

وی در پایان  گفت: از تمام مدیرانی که در این میز خدمت حضور داشتند و در صدد رفع مشکلات و گرفتاری های مردم بودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

 

خیزنگار بسیجی : پناهیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها