مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان:

لزوم همکاری ادارات استان درنکوداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی

نکوداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی، همکاری و همیاری ادارات استان لازم و ضروری می باشد.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۵۵
|
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در سومین جلسه ستاد رسانه ای نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان  دستگاهها وادارات استان درصدا وسیمای مرکز زنجان با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در چهل سال گذشته، تبیین ابعاد مختلف انقلاب و انتقال آن به نسلهای آینده  را یکی از دغدغه ها و راهبردهای رسانه ملی برشمرد.

صفری با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از بدو پیروزی آن تاکنون گفت: پایه های انقلاب اسلامی با راهبرد اتحاد و همدلی شکل گرفته و به برکت خون شهدا وتحت هدایتهای داهیانه مقام معظم رهبری پایدار خواهد بود.

وی با اشاره به شکل گیری فتنه های اخیر، آگاهی بخشی به نسل جوان را یکی از وظایف مهم مسئولان نظام در راه حفظ و هدایت نسل آینده مطابق اهداف عالیه انقلاب دانست.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان افزود: هم افزایی ملی، تبیین گفتمان انقلاب ، مقابله با جنگ نرم دشمن ، تبیین شکل گیری انقلاب و چشم انداز آن از اهداف پیش روی صداوسیما در راه صیانت از انقلاب می باشد.

صفری چهل سالگی انقلاب را نقطه عطفی برای بازنمایی حضور مردم در پاسداشت انقلاب اسلامی ایران و تبیین نقش اساسی ولایت فقیه در طول تاریخ انقلاب خواند و تصریح کرد: تبیین و تأکید بر محوریت قرار دادن آینده پربار و امید بخش انقلاب به عنوان راهبرد برنامه های در دست اجرای برنامه سازان رسانه ملی و استانی قرار دارد .

وی ضمن تبیین اهداف رسانه ملی در تشکیل ستاد رسانه ای گفت: نکوداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی، همکاری و همیاری ادارات استان لازم و ضروری می باشد.

مدیرکل صداوسیمای استان سپس از برنامه ریزی گسترده رسانه استانی برای دهه فجر خبر داد و افزود: مستند انقلاب در زنجان، مستند سید عشق، مستند 51 سالگی با موضوع زندگینامه مرحوم سید مجتبی موسوی، مستند نگاه با موضوع بررسی ابعاد مختلف توسعه علمی استان، مستند دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف نگاه به توسعه استان با استفاده از کارشناسان و راویان انقلاب و همچنین دهها برنامه دیگر در حوزه تولیدی اعم از صدا، سیما و خبر، از جمله برنامه هایی هستند که در صداوسیمای استان برای ایام دهه فجر تدارک دیده شده و در حال تولید هستند.

 در ادامه این جلسه اعضای حاضر متشکل از نمایندگان بیش از 40 دستگاههای اجرایی استان به بیان دیدگاههای خود و نحوه تعامل با رسانه استانی در اجرای برنامه های ایام ا... دهه  فجر پرداختند .

ارسال نظرات