خبرهای داغ:
مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه:

امروز به برکت انقلاب جوامع غربی در برابر ایران ناتوانند

مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه در جمع کارکنان این ناحیه با اشاره به 26 دی و فرار شاه معدوم، گفت: آن روز شاه ایران در برابر افسران آمریکایی به کرنش می افتاد ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی، حاکمان جوامع غربی در برابر قدرت ایران، ناتوان مانده اند.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۵۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸

   به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عادل ابراهیم نژاد با اشاره به ضعف و ناتوانی دولت پهلوی در برابر قدرت های غربی و شرقی، اظهار داشت: شاه ایران در کشور خودش برای ملاقات یک افسر آمریکایی باید ساع تها پشت در منتظر می ماند و خوار و خفیف می شد ولی امروز در سایه قدرت انقلاب اسلامی، ایران به جایگاهی دست یافته است که حاکمان جوامع غربی در برابرش به کرنش می افتند.

  وی افزود: قدرت موشکی ایران یکی از مصادیق این قدرت هاست که دشمن به بهانه های برجام و غیره می خواهد آن را از بین ببرد ولی ملت و حاکمیت ما هرگز این اجازه را به او نخواهد داد.

حجت الاسلام ابراهیم نژاد اظهار کرد: اکنون پس از 40 سال حاکمیت اسلام در کشور توانسته ایم به پیشرفت های بسیار بزرگی دست یابیم ولی هنوز قله های برفی بسیاری تا رسیدن به نقطه مطلوب، پیش روی ماست و نیازمند وحدت و یکدلی و تلاش شبانه روزی دولت و ملت است.

   مسئول تربیت و آموزش سپاه میانه با بیان اینکه شاه معدوم به سبب قیام مردمی جهت اقامه معروفات در جامعه و برچیده شدن بساط ظلم و منکرات، از کشور فرار کرد و پیروزی انقلاب اسلامی نصیب این مردم شد، افزود: به استناد احادیثی از معصومین(ع) باید مراقب باشیم که در هر زمان، بی تفاوتی مردم به مسائل اجتماعی موجب حاکمیت بدان بر خوبان، نزول بلاهای آسمانی و افزایش مرگهای ناگهانی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها