مسئولین به جد در حوزه محرومیت زدایی ورود کنند/ مردم همیشه همراه انقلاب بوده اند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مسئولان در حوزه محرومیت زدایی به صورت جدی وارد شوند و خدماتی ارزنده ارائه دهند.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۱۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سقز جان باختن ۳۲ دریانورد در سانحه کشتی سانچی را تسلیت گفت.

رجبی در ادامه امنیت سقز را بعنوان یک شهرستان مرزی و کلیدی خوب دانست و بر تلاش هرچه بیشتر مسئولان برای تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

وی با اشاره به تلاش مسئولان برای خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر، افزود:مردم ما پا به پای انقلاب همراه بوده و همیشه به فرمایشات مقام معظم رهبری لبیک گفته اند، لذا شایسته بهترین خدمات هستند.

رجبی به موج سواری و سوءاستفاده دشمنان در حوادث اخیر با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی و گرانی گفت: آنان در کل با اسلام سر دشمنی دارند و می‌خواهند به هرنحوی که شده ما را شکست دهند که خوشبختانه با حضور رهبری و مردمی هوشیار و آگاه هر بار توطئه‌های آنان نقش بر آب می‌شود.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید در حوزه‌های جنگ نرم و محرومیت زدایی دست به دست هم دهیم تا دشمنان نتوانند در این زمینه‌ها بر ما غلبه کنند.


سردار رجبی همچنین به آسیب شناسی و گفتمان مسئولان در استان کردستان تاکید کرد و افزود: تهدیدات داخلی مهمتر از تهدیدات خارجی می‌باشد و هوشیاری مدیران و مسئولان در این حوزه‌ها را می‌طلبد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تقدیر از اقدامات فرمانده پیشین سپاه سقز، خطاب به مسئولان شهرستانی گفت: شما باید مناطق محروم را دریابید و بیشتر به روستای دورافتاده و فاقد امکانات بروید تا از نزدیک با جنس مشکلات آنان آشنا شوید و این امر هم نیازمند مصوبه‌ی دولت نمی‌باشد.

رجبی با بیان اینکه کشور ما دارای ۴۸۰ شهرستان می‌باشد، اضافه کرد: اگر در هر شهرستان ۲ روستای تخریبی و محروم را با جمعیت ۲۰ خانوار آباد کنیم، گام بلندی را در راستای پیشرفت و اقتصاد کشور برداشته ایم و این همت مسئولان ما را می‌طلبد.

وی محرومیت زدایی را اولویت‌های مهم سپاه دانست و یادآور شد: به حوزه محرومیت زدایی به صورت جدی وارد شوید و انتظار می‌رود خدمات سپاه در این شهرستان با آمدن فرمانده جدید بیشتر شود، زیرا مردم ما لایق بهترین‌ها هستند.


علی اکبر ورمقانی فرماندار سقز نیز طی سخنانی از اقدامات برجسته فرمانده پیشین سپاه این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.


ورمقانی با بیان اینکه مردم، ولی نعمتان ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: پست‌های مدیریتی یک فرصت مغتنم برای خدمت به آنان به شمار می‌رود.


وی یادآور شد: دشمنان ما با اساس اسلام مشکل دارند و می‌خواهند از کوچکترین فرصت‌ها علیه ما استفاده کنند که خوشبختانه روز به روز ناامیدتر می‌شود.


ورمقانی همدلی و همراهی بین اعضای شورای تامین را مشهود عنوان کرد و افزود: ما وظیفه داریم که همیشه به مردم خدمت بی منت داشته باشیم.


در ابتدای این مراسم سرهنگ یعقوب صفاری به گزارش برخی از خدمات خود پرداخت و ساخت و تکمیل زائر سراامام خامنه‌ای (مدظلله)، جذب چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار در حوزه دفاع مقدس و اخذ زمین برای ایجاد یادمان شهدای گمنام و از جمله اقدامات انجام شده در زمان تصدی ۱۵ ماهه خود در این پست عنوان کرد.

در پایان این مراسم با صدور حکمی ازسوی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از خدمات سرهنگ پاسدار یعقوب صفاری تجلیل و سرهنگ پاسدار جمشید رضایی به عنوان فرمانده جدید سپاه سقز معرفی شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات