خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

استکبار جهانی، پول های سعودی و منافقین در پس پرده فتنه 96 بودند/بصیرت مردم فتنه 96 را خنثی کرد

امام جمعه میاندوآب گفت: منافقین داخلی و خارجی، ضربه خوردگان و سیلی خوردگان از انقلاب و لندن نشینان با پول های کثیف و با استفاده از شبکه های ماهواره ای در پس فتنه 96 بودند.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۷۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امروز در همایش روحانی انقلابی در میاندوآب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، اظهار کرد: در موضوع فتنه96 سه دسته افراد دخالت داشتند و سبب به وجود آمدن فتنه شدند و رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع اشاره کردند.

امام جمعه میاندوآب افزود: دشمن همیشگی و واقعی ما که استکبارجهانی و رژیم صهیونیستی هستند، برنامه ریزی و مدیریت فتنه 96 را برعهده داشتند.

وی با بیان استکبار جهانی از تجمعات مردمی سواستفاده کرده و با خوشحالی از این تجمعات، در مورد آنها به سخن پراکنی پرداختند، گفت: دشمنان با امپراطوری رسانه ای و با فتنه انگیزی می خواستند تا در کشور اغتشاش و ناهنجاری ایجاد کرده و اصل نظام و انقلاب را زیر سوال ببرند و به اهداف خود دست یابند.

حسن زاده با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: مردم بصیر بوده و خوب را از بد تشخیص می دهند و آگاه هستند که چه کسانی مطالبات به حق مردم را به سمت ناهنجاری می کشاند و بنابراین فریب دروغ های آنها را نمی خورند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه متاسفانه عده ای فریب خورده در داخل کشور تا تکی به توکی می خورد دست به دامن آمریکا می شوند، اظهار کرد: علی رغم همه توصیه های مقام معظم رهبری، باز هم عده ای دم از مذاکره می زنند و متاسفانه بعد از 40 سال از گذشت انقلاب وهمه شواهد موجود از بی اعتماد بودن دشمن، عده ای همواره اینگونه بوده و متوجه موضوع نیستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئول باید شجاع باشد، افزود: انسان ترسو نباید در کشور مسئولیت داشته باشد، چون ترس خود را به دیگران سرایت می دهد و در نتیجه جامعه را به سمت انحطاط و عقب گرد می رساند.

حسن زاده به حمایت کشورهای همجوار خلیج فارس از فتنه 96 با پول های بادآورده اشاره کرد و گفت: ولی عهد نادان عربستان اعلام کرده بود که جنگ را به داخل ایران می کشاند و در این زمینه نیز خیلی هزینه کرده است و فکر می کرد که ایران نیز سوریه و یمن است ولی امروز ایران خارج از مرزها را مدیریت می کند و در خارج از مرزها دشمن از ما می ترسد.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: منافقین داخلی و خارجی، ضربه خوردگان و سیلی خوردگان از انقلاب و لندن نشینان با پول های کثیف و با استفاده از شبکه های ماهواره ای در پس فتنه 96 بودند و متاسفانه عده ای جاهل نیز پمپاژ خبری آنها را باور می کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند، گفت: هدف آنها این است که احزاب و گروهها و مردم را به خود مشغول کند تا برنامه و اهداف خود را فراموش کرده و عقب بمانیم.

حسن زاده با بیان اینکه همه وظیفه دارند تا برای تحقق برنامه ششم توسعه تلاش کنند، اظهار کرد: حرف مردم حق است و مردم باید از مسئولان مطالبه کنند و مسئولان نیز وظیفه دارند تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه میاندوآب به نقش بسیج مردمی در موفقیت در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: هر جا بسیج مردمی در صحنه بوده؛ دشمن شکست خورده است همچنانکه با شکل گیری بسیج مردمی حشدالشعبی در عراق، موفقیت برای از بین بردن داعش در این کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه بسیج تنها یک پرچم دارد و آن ولایت است، تصریح کرد: سپاه نبض تپنده انقلاب است و همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند، اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و در عصر کنونی نیز این سپاه بود که فتنه داعش را دفع کرد و به زباله دان تاریخ فرستاد.

 

 

ارسال نظرات