خبرهای داغ:

دوره آموزش مربیان بسیجی طرح همگام با کشاورز در میاندوآب برگزار شد

مسئول بسیج مهندسین میاندوآب از برگزاری دوره آموزش تسهیل گری ویژه مهندسین بسیجی طرح همگام با کشاورز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۸۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸

 چنگیز رجب پور درگفت و گو باخبرنگارخبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ، امروز در حاشیه برگزاری آموزش تسهیل گری مهندسین بسیجی در میاندوآب، گفت: این دوره به مدت سه روز در میاندوآب و با شرکت مهندسین کشاورزی و مربیان بسیجی طرح همگام با کشاورز برگزار شد.

مسئول بسیج مهندسین میاندوآب افزود: در این دوره آموزشی سه روزه ۲۵ نفر از مهندسین بسیجی دوره آموزشی لازم را زیر نظر اساتید و مربیان گذراندند.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی با همت و تلاش بسیج مهندسین و ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب برگزار شد، گفت: نحوه برخورد مربیان با روستائیان و کشاورز برای جلب اعتماد کشاورزان از جمله آموزش هایی است که در این دوره ارائه شد.

رجب پور با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم و راهبردی سازمان برا توسعه فعالیت های کشاورزی و افزایش تولید محصولات طرح بسیج همگام با کشاورز است، تصریح کرد: در همین راستا و برای آشنایی مربیان این طرح، اقدام به برگزاری دوره آموزشی با عنوان دوره تخصصی و تسهیل گری مربیان طرح بسیج همگام با کشاورز کردیم.

ارسال نظرات