استاندار زنجان:

دانشگاه‌ها مراکزی منسجم، منظم و دارای شخصیت علمی است

دانشگاه‌ها مراکزی منسجم، منظم و دارای شخصیت علمی است که تربیت و آموزش نیروی انسانی آینده کشور در بخش‌های دولتی و خصوصی را بر عهده دارند.
کد خبر: ۸۹۷۶۴۹۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه شورای هماهنگی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: دانشگاه‌ها باید فضایی برای گفت‌گوهای منطقی بین دانشجویان و مسئولین فراهم کنند.

اسداله درویش‌امیری افزود: مدیریت عالی استان در فراهم کردن شرایط مناسب برای گفت‌وگوهای منطقی به دانشگاه‌ها کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: با کمک دانشگاه‌ها می‌توان در جهت حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و بیکاری جامعه،گام‌های اساسی برداشت و از این بحران به آسانی عبور کرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: مشکلات و تقاضاهای صنفی دانشجویان باید توسط دانشگاه‌ها به‌گونه‌ای مدیریت و مطرح شود که بهانه‌ای برای تسویه حساب‌های سیاسی قرار نگیرد.

اسداله درویش‌امیری گفت: هیچ‌کدام از برنامه‌های روز دانشجو در کشور با فضای نامتعادل و متشنج روبه‌رو نشد،این امر، نشان می دهد که دانشجویان به حدی از بلوغ سیاسی رسیده‌اند که می‌توانند با کمال آرامش و درکنار هم برنامه‌های مختلف را اجرا کنند و این فرصتی مناسب و ایده‌آل در کشور است.

وی اظهار داشت: دانشگاه‌ها مراکزی منسجم، منظم و دارای شخصیت علمی است که تربیت و آموزش نیروی انسانی آینده کشور در بخش‌های دولتی و خصوصی را بر عهده دارند.

استاندار زنجان گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند با ارائه برنامه‌های راهبردی و عملیاتی، ضمن یافتن راهکارهای لازم، تقاضا و نیازهای بخش خصوصی را نیز دریافت نموده و در جهت پیگیری آن‌ها اهتمام داشته باشند.

اسداله درویش‌امیری با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی باید از مدرسه و دانشگاه آغاز شود، اظهار داشت: دانشگاه‌ها می‌توانند با مشارکت دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا جوان ایرانی به این آگاهی برسد که گام گذاشتن در برخی مسیرها موجب آسیب وی در آینده می‌شود.

 

 

ارسال نظرات