رئیس اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان زنجان:

تشکیل 14 شورای آموزش و پرورش در استان زنجان

14 شورای آموزش و پرورش در استان زنجان با عضویت 176 نفر تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۵۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  رئیس اداره مدارس غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از تحقق 86 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش خبر داد و گفت: 86 درصدی مصوبات شورای آموزش و پرورش تحقق یافته است.

علی بیات با اشاره به تشکیل کار گروه‌های تخصصی شورای آموزش و پرورش در استان زنجان افزود: تشکیل این کارگروه‌ها موجب غنای دستور کار جلسات و مصوبات شورای آموزش و پرورش و گره‌گشای مشکلات و موانع است.

وی اظهار داشت: 24 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش در یکسال گذشته در حوزه پرورشی، 13 درصد آموزشی، 15 درصد اداری، 12 درصد مالی، 6 درصد خدماتی و رفاهی، 15 درصد عمرانی و 15 درصد پژوهشی بوده است.

رئیس اداره مدارس غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان شورای آموزش و پرورش را یک نهاد فراگیر و تاثیرگذار در فعالیت‌های آموزش و پرورش خواند و افزود:  این نهاد با ایجاد ساز و کار لازم برای نظارت مردمی یک شورای برنامه‌ریزی و راهبردی در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه 14 شورای آموزش و پرورش در استان زنجان با عضویت 176 نفر تشکیل می‌شود، اضافه کرد: این جلسات با شرکت فرمانداران، ائمه جمعه، صاحب نظران حوزه تعلیم و تربیت، معتمدین محل و منتخبان اولیای دانش‌آموزان تشکیل می‌شود.

ارسال نظرات