خبرهای داغ:

مراغه، میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزی شهرستان های جنوب آذربایجان شرقی

مدیرآموزش و پرورش مراغه در جلسه شورای تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان، از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی شهرستان های جنوب آذربایجان شرقی به میزبانی مراغه خبر داد و گفت: این مسابقات دوم تا دهم بهمن ماه سالجاری و با حضور دانش آموزان پنج شهرستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۶۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جلیل اسلامی افزود: در این دوره از مسابقات یک هزار و 100 دانش آموز از شهرستان های مراغه، بناب، عجبشیر، ملکان و هشترود در 6 رشته فوتسال، هندبال، والیبال، بسکتبال، پینگ پنگ و طناب زنی به رقابت می پردازند.
وی با اشاره به رویکرد توسعه ورزش دانش آموزی آموزش و پرورش گفت: توسعه ورزش و نیز توجه به برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای و مدرسه قهرمان از جمله موضوعات و اولویت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.
اسلامی افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و مدرسه قهرمان با نگرشی خرد و کلان به عرصه ورزش پایه ای و قهرمانی، به گنجاندن ورزش در سبد آموزشی و فرهنگی دانش آموزان تاکید دارد.
وی اضافه کرد: حمایت از ورزش در مدارس از اولویت های عرصه تعلیم و تربیت بوده و در این راستا باید با بسیج تمامی ابزارها، گام های موثری برداشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها