یکی از مهندسان بسیجی در گفتگو با بسیج:

مسوولان با اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم بپردازند

طیبه موسوی گفت: مسوولان با اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی فعالیت های لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۸۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

 

طیبه موسوی یکی از مهندسان بسیجی در مشهد  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهارداشت: امروزه جنگ اقتصادی ما با دشمنان انقلاب اسلامی به طور جدی شروع شده است وظیفه تک تک بسیجیان خدمت در سنگرهای اقتصادی است .

به گفته موسوی، امروز بسیجیان در مقابل حصر اقتصادی دشمنان که بلاخص آمریکا برای ملت ما در نظر گرفته است باید با ابزار کارآفرینی و اشتغالزایی بایستد و با همان امید و تلاش رسالت اقتصادی خود را به انجام برسانند.

این  بانوی بسیجی در ادامه افزود:  بسیجیان با تولید، سازندگی و آبادانی و کارآفرینی به عنوان سلاح برنده خود در این جنگ سرنوشت سازا قتصادی سرافراز بیرون آیند. از اینرو  بسیجیان می توانند فرهنگ کارآفرینی را متحول سازند.

 وی خاطرنشان کرد:  مسوولان با اهتمام جدی به حل مشکلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و مبارزه با اسراف و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی فعالیت های لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات