خبرهای داغ:
پیام نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به مناسبت تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا؛

چه سعادت زیبایی دارد سرداری از جنس عاشورا

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز به مناسبت تودیع و معارفه فرماندهی سپاه عاشورا پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۹۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در پیام حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم آمده است؛

چه سعادت زیبایی دارد سرداری از جنس عاشورا  که خستگی روزهای سخت نبرد عملیات خیبر، درد زخم های طلائیه و روزهای طولانی اسارت را با خدمتی صادقانه، مجاهدتی جانانه و پرثمرش در لشکر همیشه جاوید آقا مهدی باکری از تن و روح می زداید.
تربیت یافته مکتب حسینی و بزرگ شده مکتب خمینی از خیل بی‌شمار مجاهدان فی سبیل الله و عاشورائیان سال‌های آتش و خون ، نقش آفرین روزها و سالهایی است که مام میهن با داغ بر سینه یاران سفر کرده این سرباز مخلص ولایت ، به آرامش و امنیت بیشتر نیاز دارد.
سردار عاشورائیان غلام عسگر کریمیان شما یکی از فرزندان صدیق انقلاب اسلامی مان هستید که کارنامه درخشان تان ،در جهت استحکام قابلیت‌های دفاعی و توانمندی‌های نیروهای مخلص لشکر عاشورا، با شهد رضایت‌مندی مراد و مقتدای‌مان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز مهر تایید بر خود دارد.
و حال بر ماست، نقش ارزنده و انکارناپذیر جنابعالی را در توانمندسازی و ارتقاء سطح آمادگی دفاعی در مقابل تهدیدات و به تبع آن اقتدار سپاهیان لشکر عاشورا و نیز پاسداشت حماسه‌های دفاع مقدس و نشر و گسترش فرهنگ ایثار ارج بنهیم.
اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را به پاس ۵۱ ماه تلاش نستوه و بی‌دریغ و مخلصانه شما در آذربایجان شرقی تقدیم داشته و از خداوند قادر متعال توفیق روزافزون‌تان را در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر(عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی )مسئلت دارم.
در پایان انتصاب شایسته سردار عابدین خرم از یادگاران دوران دفاع مقدس که از امروز فرماندهی سپاه عاشورا را برعهده می‌‌گیرد از صمیم قلب تبریک عرض می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها