خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه:

آتش حمایت امریکا از گروه های تروریستی دامن کشورهای منطقه را می گیرد

امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در ایجاد نیروی 30 هزار نفری در سوریه گفت: آتش این حرکت که در حمایت از گروه های تروریستی است، دامن کشورهای منطقه را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۴۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی افزود: آمریکا با این اقدام درصدد ساماندهی و تقویت باقیمانده های داعش و سایر گروه های تروریستی تکفیری است.
وی ادامه داد: با ایجاد این نیروی چند هزار نفری و تقویت این گروه های تروریستی، تروریست ها به جان کشورهای همسایه از جمله عراق و ترکیه و به دنبال آن به کشورهای منطقه خواهد افتاد و موجب ناامنی خواهد شد.
حجت الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه این حرکت برای منطقه خطرناک است اضافه کرد: ابراز نگرانی مقامات ترکیه و سوریه در برابر این تحولات و اذعان به ایستادگی در برابر این اقدامات باید همراه با عمل بوده و شعارگونه نباشد زیراکه هرگونه کوتاهی در این خصوص دامنگیر همه کشورها می شود.
خطیب جمعه مراغه همچنین با انتقاد از مواضع برخی کشورهای عربی در قبال فلسطین گفت: متاسفانه برخی حکام کشورهای منطقه با اقدام آمریکا در انتقال سفارتش به بیت المقدس و طرح های سازش با رژیم صهونیستی همراهی می کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان در طول سال های اخیر از جمله در جنگ 22 روزه با ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند کاخ این رژیم، شیشه ای و نابود شدنی است.
وی با اشاره به نقش مرجعیت شیعه در ایستادگی در برابر استعمار و استکبار گفت: در طول تاریخ، مراجع شیعه پناهگاه امت اسلامی و شیعیان بوده و همواره در برابر استعمار ایستاده اند.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده اسلام در سال های اخیر در فضاهای مجازی به دنبال شکستن قداست روحانیت و مرجعیت شیعه با ابزارهای رسانه ای و توسط عوامل استکبار و مزدوران فریب خوده آن هستند.
وی با اشاره به سالروز شهادت فدائیان اسلام به دست رژیم طاغوت افزود: این شهدا در برابر استعمار و عوامل داخلی آن از جمله رزم آرا و نیز احمد کسروی که توهین های بی شرمانه ای به مقدسات کرده بود؛ ایستادند و در این راه به شهادت رسیدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها