امام جمعه آبدانان گفت: : استفاده از مزایای این قانون حق مسلم مردم شهیدپرور این شهرستان است و مدیران شهرستانی و استانی به شدت پیگیر حل این مشکل هستند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۸۱
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام"حسین حاجیلری" امام جمعه آبدانان در خطبه های نمازجمعه این هفته آبدانان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار،اظهار داشت: کار پرستاران هم خدمت به انسانیت بوده و هم عین عبادت خدای مهربان است.

وی با بیان الگو پذیری پرستاران از حضرت زینب(س) افزود:حضرت زینب(س) علاوه بر پرستاری از امام سجاد(ع) پرستاری از دین مبین اسلام را نیز برعهده داشتند.
خطیب نماز جمعه آبدانان با تشریح روز هوای پاک خاطر نشان کرد:بعضی از مردم با وجود تذکرات داده شده اقدام به آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی می کنند که این کار علاوه بر مضر بودن برای زمین کشاورزی مشکلات تنفسی ایجاد می کند.  

 وی در بخش دیگری از سخنانش به انتصاب دکتر همتی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی اشاره و اضافه کرد: شهرستان آبدانان در حوزه بهداشت و درمان مشکلات عدیده ای دارد که امیدواریم  با حضور فرزند برومند این شهرستان در این پست تا حدودی مشکلات ما در این  حوزه تا حدودی رفع شود.
امام جمعه آبدانان با اشاره به پدیده خشکسالی و کاهش شدید نزولات آسمانی گفت: مردم ضمن جدی گرفتن این موضوع در مصرف آب نهایت صرفه جویی کنند و متولیان امر نیز با پیش بینی دقیق و تامین زیرساخت های لازم از اثرات این پدیده بکاهند.

حاجیلری در ادامه با بیان اینکه در آستانه دهه مبارک فجر قرار داریم، گفت: عمق بخشی به انتقال معارف انقلاب اسلامی به جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب باید در اولویت برنامه های دهه مبارک فجر قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به حذف شهرستان آبدانان از لیست مناطق آسیب دیده از جنگ تحمیلی اضافه کرد: استفاده از مزایای این قانون حق مسلم مردم شهیدپرور این شهرستان است و مدیران شهرستانی و استانی به شدت پیگیر حل این مشکل هستند و همه فعالان در عرصه مجازی ضمن تلاش برای احقاق این حق از اظهارنظرهای ناامیدکننده و زیر سئوال بردن عملکرد مدیران خودداری کنند.

 

ارسال نظرات