شهردار باقرشهر :

نوسازی بافت فرسوده باقرشهر در اولویت کار شهرداری قرار می گیرد

خبرگزاری بسیج: جلسه بررسی مشکلات و شیوه خدمات دهی واحد فنی و شهرسازی شهرداری باقرشهر با حضور کارشناسان و مسئولین این واحد در دفتر شهردار باقرشهر برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۷۶۸۲۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر،ظهر امروز با حضور شهردار باقرشهر جلسه بررسی مشکلات و شیوه خدمات دهی واحد فنی و شهرسازی شهرداری باقرشهر در دفتر شهردار باقرشهر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور کارشناسان و مسئول این واحد برگزار شد مشکلات وشیوه خدمات دهی به شهروندان مورد بررسی قرار گرفت .

در این نشست شهردار باقرشهر گفت : شهرداری یک سازمانی است که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد به همین جهت باید به بهترین شکل شیوه خدمات دهی به مردم مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا بتوانیم خدمات خوبی را  در کوتاه ترین زمان به شهروندان ارائه کنیم .

ناصری پور با اشاره به اهمیت طرح نوسازی بافت فرسوده  شهر باقرشهراظهار داشت : متاسفانه تا این زمان اقدام قابل توجهی در این زمینه صورت نگرفته است و باید این برنامه در اولویت کار شهرداری قرار گیرد و مجموعه  فنی وشهرسازی شهرداری نقش اصلی در این برنامه دارد که باید با تمام توان در این راه گام بردارد.

شهردار باقرشهر با اشاره به فرا رسیدن زمان بازنگری در طرح تفصیلی باقرشهر در سال جدید گفت : متاسفانه شهر باقرشهر از چهار طرف محدود شده است  و امکان توسعه ندارد و این یکی از محدودیت های جدی است که باید مورد توجه قرار گیرد و برنامه ریزی های مناسب در این زمینه انجام شود تا در آینده معضلات و مشکلاتی که به خاطر این محدودیت به وجود خواهد آمد گریبانگیر مردم نشود .

وی با اشاره به اهمیت طرح تجدید ممیزی شهر باقرشهر گفت : این طرح که باید با جدیت دنبال شود بانک اطلاعات شهری را کامل خواهد کرد و امیدوارم با توجه به اینکه برون سپاری نشده است تیمی از شهرداری که مسئولیت این کار به آنها محول شده بهتر از پیمانکارانی که در این زمینه فعالیت می کنند اقدام نمایند و نتایج دقیق تری حاصل شود .

در ادامه این دیدار مسئول فنی و شهرسازی شهرداری باقرشهر به ارائه گزارش اقدامات انجام شده ، مشکلات پیش رو و برنامه های آینده پرداخت و همچنین کارشناسان این واحد ضمن معرفی خود و تخصص و پست سازمانی نظرات و مشکلات موجود را از نزدیک با شهردار باقرشهر در میان گذاشتند .

این جلسه با حضور شهردار باقرشهر،معاون خدمات شهری ،مسئول بازرسی ،مسئول حراست ،مدیر روابط عمومی و مسئول طرح و برنامه شهرداری باقرشهر برگزار شد .

ارسال نظرات