توسط بسیج جامعه زنان انجام شد؛

برگزاری نشست روشنگری هشت ماه جنگ سایبری

خبرگزاری بسیج: نشست روشنگری در روستای پیغمبر حوزه ۳۵۴ حضرت زهرا سلام‌الله علیها با موضوع هشت ماه جنگ سایبری با نگاه به فتنه ۸۸ برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۸۲۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نشست روشنگری در فاطمیه روستای پیغمبر رباط کریم با موضوع هشت ماه جنگ سایبری با نگاه به فتنه ۸۸ و سخنرانی منافی‌فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج برگزار شد.

وی در جمع خواهران بسیجی حوزه ۳۵۴ حضرت زهرا سلام‌الله علیها ناحیه رباط کریم در روستای پیغمبر رباط کریم  اظهار داشت: با تشکیل انقلاب اسلامی ایران که بنیان گذار آن امام راحل(ره) بودند تا به امروز بد خواهان این انقلاب جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران با ترفندهای مختلف تلاش کردند با انقلاب های مخملی وآشوب های داخلی برای نظام مشکل ایجاد نمایند.

مقامی فر گفت: مقام معظم رهبری نقش کاملا اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب داشته و با تدبیر خویش توانسته تمام توطئه های دشمن در خارج و داخل را از بین ببرد.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند در نظام جمهوری اسلامی مهمترین مسئله توجه به ولایت فقیه است وآنان هیچ گاه با شیطنت هایی که در داخل توسط ایادی خود انجام می دهند ذره ای از توجه مردم به ولایت فقیه کم نخواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج گفت: رهبر فرزانه انقلاب بارها حمایت دشمنان خارجی از جریانات داخلی را گوش زد نموده است از جمله کشورهای آمریکا، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، عربستان و.... که هم اکنون نیز در توطئه جدید این روزها شاهد حمایت آنان از آشوب گران هستیم.

 مقامی فر افزود: حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)فرمودند: عظمت این انقلاب و نظام بیشتر برای دشمنان داخلی و خارجی آشکار گردید و فهمیدند این ملت، ملت با ایمان، هوشیار و با استعداد و آگاه است و این مردم را نمی شود شکست داد.

وی در ادامه به نقش نیروهای ارزشی و بسیجی اشاره کرد و گفت: بسیجیان به عنوان بازوی رهبری و با ورود سنجیده و حساب شده نشان دادندک ه دارای بصیرت و هوش سرشاری هستند.

مقامی فر در پایان گفت: گروه های اجتماعی و سیاسی با حمایت آمریکا و با بکارگیری تمام امکاناتی که در دست دارند؛ از فضای مجازی و سرویس های تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، فرندفید و یوتیوب و ... استفاده می نمایند، تا جایی که هیلاری کیلینتون سایت توییتر را هدیه ای برای معترضین حکومت جمهوری اسلامی دانست و با انتشارعکس و فیلم از وقایع و اتفاقات توسط گروه های زیر زمینی اینترنتی و سایت های داخلی و خارجی که تولید می نمایند به پخش اخبار کذب و مظلوم نمایی و صحنه سازی های جعلی به طوری که حکوت را زیر سوال ببرند استفاده می نمایند.

ارسال نظرات