فرماندار خدابنده:

محصولات کشاورزی شهرستان خدابنده نقش مهمی در اقتصاد و معیشت مردم دارد

سالانه حدود 600 هزار تُن تولیدات دامی و سایر محصولات کشاورزی شهرستان خدابنده نیز روانه بازارهای کشور می‌شود که نقش مهمی در اقتصاد و معیشت مردم دارد.
کد خبر: ۸۹۷۷۰۶۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار شهرستان خدابنده در مراسم بزرگداشت شصت و دومین سالگرد شهادت مظفرعلی ذوالقدر و یادواره 450 شهید شهرستان خدابنده، اهالی این شهرستان را مردمی دین‌دار، متدین، ولایت‌مدار، قانع و قدرشناس توصیف کرد و گفت: علاوه بر 450 شهیدی که تقدیم نظام اسلامی شده، بیش از یک هزار رزمنده خدابنده نیز به درجه رفیع جانبازی نائل شده و 62 نفر نیز آزاده سرافراز در این شهرستان وجود دارد.

حمید میرزایی‌فرد افزود: بیش از 6 هزار نفر از جوانان این شهرستان در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کرده‌اند که سبب افتخار و سرافرازی شهرستان است.

وی با بیان این‌که شغل اکثر مردم این شهرستان، کشاورزی و دامداری است،اظهار داشت: خدابنده به عنوان قطب کشاورزی استان محسوب می شود و سالانه بیش از 220 هزار تُن گندم در این شهرستان تولید می‌شود که حدود 60 درصد از گندم مصرفی استان را تامین می‌کند.

نماینده عالی دولت در خدابنده تصریح کرد: سالانه حدود 600 هزار تُن تولیدات دامی و سایر محصولات کشاورزی این شهرستان نیز روانه بازارهای کشور می‌شود که نقش مهمی در اقتصاد و معیشت مردم دارد.

ارسال نظرات