رئیس شرکت توزیع برق پلدختر خبر داد؛

خسارت ۲۰۰ میلیونی طوفان به تأسیسات برق پلدختر

رئیس شرکت توزیع برق پلدختر از وارد شدن خسارت بیش از ۲۰۰ میلیون ریالی براثر طوفان شدید و رعدوبرق به تأسیسات شرکت توزیع برق این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۲۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶



محمد طاهر متش پور رئیس شرکت توزیع برق پلدختر  در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: وزش باد شدید، طوفان و رعدوبرق امروز به ترانس و شبکه فشار ضعیف و متوسط برق شهرستان پلدختر خسارت وارد کرد.

وی افزود: این طوفان بعضی روستاهای شهرستان ازجمله زیودار، وره زرد و مورانی را از ساعت ۱۸ عصر جمعه (امروز) در خاموشی فروبرد.

رئیس شرکت توزیع برق پلدختر گفت: اکیپ‌هایی از شرکت توزیع برق پلدختر از ساعات اولیه قطعی برق در محل حضور یافتند و همچنان در تلاش برای رفع این قطعی هستند.

وی افزود: متأسفانه قطعی ارتباطات تلفنی موجب شد تا نیروهای مستقر در محل حادثه قادر به رفع مشکل نباشند اما با رفع مشکل اینترنت، تلفن ثابت و همراه در اولین فرصت برق این مناطق وصل خواهد شد.

متش پور خاطرنشان کرد: وزش باد شدید، طوفان و رعدوبرق در گردنه «چل جایدر» واقع در هشت کیلومتری در جنوب غربی شهر پلدختر موجب شکسته شدن تیر برق شد.

رئیس شرکت توزیع برق پلدختر گفت: هم‌اکنون تمام اکیپ‌ها و پرسنل این شرکت برای رفع مشکلات احتمالی ناشی از طوفان در آماده‌باش کامل است

ارسال نظرات