مراسم گرامیداشت "روز پلدختر" برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز پلدختر با حضور جمعی از مسئولان و مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۵۹
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مراسم گرامیداشت روز پلدختر ظهر امروز با حضور امام‌جمعه پلدختر، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه پلدختر، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان و مردم در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد.
سرهنگ محمد محمودوند فرمانده سپاه ناحیه پلدختر در این مراسم اظهار داشت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یک فریضه است و شهدا به ما احتیاجی ندارند بلکه ما به شهدا نیاز داریم.
وی افزود: شهدا مقاومت کردند تا خداوند پیروزی نصیبشان کرد و ما امروز باید مواظب و بیدارباشیم؛ جنگ نظامی تمام‌شده ولی جنگ فرهنگی، امنیتی و اقتصادی وجود دارد.
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد: شهدا فقط متعلق به سپاه و بنیاد شهید نیست انتظار بود استقبال بیشتری از مراسم روز پلدختر شود بنابراین باید فرهنگ‌سازی را به حدی برسانیم که مردم خودشان در یادواره‌های شهدا شرکت کنند.
فرمانده سپاه ناحیه پلدختر عنوان کرد: ما باید در میدان جنگ اقتصادی گوش‌به‌فرمان ولایت بیدارباشیم تا به موفقیت دست پیدا کنیم نباید دچار غفلت شویم.
وی بیان کرد: در اغتشاشات اخیر اعتراض به گران شدن تخم‌مرغ نبود اغتشاشگران اصل نظام را هدف قرار داده بودند بعضی‌ها باید بلند گوی دشمن باشند.
محمودوند تصریح کرد: شهدا در زمان جنگ نظامی بیدار بودند ما باید در زمان جنگ اقتصادی امنیتی بیدارباشیم و خط ولایت و شهدا را باید دنبال کنیم تا بتوانیم انقلاب را به رهبری مقام معظم رهبری به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.
به گزارش بسیج در روز یکم بهمن‌ماه سال 65 هواپیماهای رژیم بعث عراق شهر پلدختر را بمباران کردند که در این بمباران 25 نفر از مردم این شهر شهید شدند و اکنون این روزبه نام روز پلدختر نام‌گذاری شده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات