فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

حذف مباحث ایثار و شهادت؛ مصداق اجرای سند ۲۰۳۰

به منظور تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در جمع پایوران اقدام به سخنرانی نمود.
کد خبر: ۸۹۷۷۱۹۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این جلسه گفت:صحبت‌های مقام معظم رهبری (مدّظله العالی) را در جمع شرکت کنندگان در کنفرانس اتحادیه بین المجالس همکاری اسلامی می‌توانیم به سه بخش تقسیم بندی کنیم: جایگاه این افراد، وظایف و نقش این افراد در قبال اسلام است که ایشان فرمودند: در خصوص سه بحث غفلت شد:فلسطین، یمن و بحرین؟
وی در ادامه افزود:حضرت آقا (مدّظله العالی) در صحبتهایشان فرمودند که باید به بحث فلسطین بپردازیم؟ به علت غصب این منطقه توسط اسرائیل و بیرون کردن ظالمانه مردم این کشور، دومین مسأله بحث اتحاد کشور‌های مسلمان است، سومین بحث تلاش علمی است، مطلب دیگر بر ملا کردن دروغ‌های شیطان اکبر یعنی آمریکا یکی دیگر از وظایف کشور‌های اسلامی است. آخر بحثشان این بود که باید جریان سازی کرد، باید افکار نخبگان و مردم را تحت تأثیر قرار بدهید، دشمن در جریان اخیر جریانسازی کرد چرا یک خواسته به حق مردم تبدیل به این جریان می‌شود. دشمن به دنبال موج سواری جریانات است، ان شاء الله بتوانیم در انجام وظیفه مان موفق باشیم.
وی همچنین اذعان کرد: ما بحث مردم سالاری را داریم و ما چقدر توانستیم در این مسیر اقدام کنیم، الان بصورت مخفیانه سند ۲۰۳۰ در مدارس اجرا می‌شود، حذف شدن داستان شهید فهمیده در کتاب‌های درسی و یا دهقان فداکار به بهانه عدم تبلیغ خشونت طلبی در بین دانش آموزان از مصادیق جنگ نرم دشمن است که در مدارس ما انجام شده است. ما بحث ایثار و شهادت طلبی را دنبال می‌کنیم، ولی آن‌ها اسمش را خشونت طلبی گذاشته اند؛ ان شاء الله بتوانیم با بصیرت افزایی مأموریت خودمان را انجام دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار