خبرهای داغ:

گردهمایی ترویجی تبیینی فرهنگ نهادی

نهادی شدن سازمان باعث می شود کارکنان و اعضای سازمان نسبت به آنچه مناسب و شایسته است درکی مشترک پیدا کنند.
کد خبر: ۸۹۷۷۲۷۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،گردهمایی ترویجی تبیینی فرهنگ نهادی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین روزپیکر مسئول محترم دفتر نمایندگی ولی فقیه و با حضور فرماندهان، مسئولین و نیروهای پایور ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین روزپیکر ضمن تعریف فرهنگ سازمانی گفت: سیستمی که اعضای آن دارای استنباط مشترک از آن هستند از ویژگی هایی برخوردار است که سازمان برای آنها ارزش قائل است و در مجموع، این ویژگی ها معرف و نمایانگر عصاره فرهنگ سازمانی هستند.
ایشان ویژگی های سازمانی را نوآوری و خطرپذیری، توجه به جزئیات، توجه به ره آوردها، توجه به اعضای سازمان، توجه به کار تیمی، جاه طلبی و پایداری عنوان کرده و به تشریح این ویژگی ها پرداختند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در پایان افزودند: هر یک از این ویژگی ها بر روی طیفی قرار می گیرند که دامنه آن از بسیار کم تا بسیار زیاد کشیده می شود و این برای اعضای یک سازمان مهم است که شرایط را بدانند و شرح داده شود تا با شرایط ناقص هم بتوانند کارشان را به درستی انجام دهند و قطعاً نیروهای سپاه هم شهادت طلب اند و هم خودشان را برای شرایط خاص آماده کرده اند که می بایست ولایت پذیری و شهادت طلبی در آنها تقویت شود که ان شاءالله روز به روز شاهد پیشرفت های معنوی، اقتصادی و سیاسی در کشورمان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها