فرمانده سپاه لردگان:

نفوذ و استحاله فرهنگی هدف اصلی استکبار است

فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: نفوذ و استحاله فرهنگی هدف اصلی استکبار جهانی برای تغییر نظام در جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۷۷۴۰۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی درنشست بصیرتی پایوران سپاه ناحیه لردگان گفت: دشمن نمی داند، تا زمانی که مردم به اسلام باور و به پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم ) و اهل بیت (علیهم السلام) محبت دارند هرگز دست از نظام اسلامی برنمی دارند.

فرمانده سپاه لردگان بیان کرد: تنها راهی که دشمن برای تحقق اهداف شیطانی خود انتخاب کرده است، جنگ نرم با استفاده از ابزار شایعه است تا از این طریق به افکار عمومی نفوذ کرده و نظم عمومی را برهم زند.

وی اضافه کرد: نفوذ و استحاله فرهنگی هدف اصلی استکبار جهانی برای تغییر نظام در جمهوری اسلامی ایران است.

موسوی با اشاره به ناتوانی غرب در مقابله فیزیکی و جنگ سخت با جمهوری اسلامی ایران و دنیای اسلام، گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا به کمک سرویس‌های اطلاعاتی و استفاده از بسترهای مختلفی چون کتاب و فیلم و بازی و به‌طورکلی ابزار نرم به اهداف خود برسند و در حال حاضر بیشترین بهره را از فضای مجازی می‌برند.

وی افزود: امروز فضای مجازی بویژه شبکه های اجتماعی بستر را برای شایعه پراکنی دشمن فراهم کرده است و درصدد برآمده با دروغ پراکنی مردم را از نظام جدا کند که این مساله کاملا در ناآرامی های اخیر ملموس بود.

فرمانده سپاه لردگان، با بیان اینکه دشمن به سه چیز برای نابود کردن ملت ایران امید بسته است، افزود: ناامید کردن ملت از نظام، نابود کردن اعتقادات و باورهای دینی مردم و مسائل اقتصادی راه هایی است که دشمن انتخاب کرده است.

سرهنگ موسوی با اشاره به دیدار مهم رهبر انقلاب با حاضران در سیزدهمین گردهمایی بین‌المجالس اسلامی، اظهار داشت: مطالب مختلفی در این جلسه ازجمله امکان شکست استکبار در میدان جنگ نرم، مانند شکستی که در عرصه جنگ سخت خوردند و لزوم توجه مسلمین به مسئله فلسطین و جنبه‌های مختلف آن طرح شد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب همچون امام راحل (ره)، دفاع از فلسطین و آرمان قدس را وظیفه‌ی همه‌ی مسلمین می‌دانند و تأکید دارند که نباید تصور شود که مقابله با اسرائیل بی‌ثمر است، بلکه این مجاهدت‌ها به نتیجه خواهد رسید.

ارسال نظرات