جلسه توجیهی گردان خواهران عملیات فرهنگی برگزار شد

جلسه توجیهی گردان خواهران عملیات فرهنگی ناحیه شهید رجایی در سالن جلسات این ناحیه با حضور خواهران بسیجی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۲۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشوری خبرگزاری بسیج، در جلسه توجیهی گردان خواهران عملیات فرهنگی ناحیه شهید رجایی شعبانی جانشین ناحیه شهید رجایی، روحی مسئول قرارگاه فضای مجازی ناحیه، زوارئی فرمانده خواهران گردان عملیات فرهنگی ناحیه شهید رجایی و مسئولین فضای مجازی حوزه ها و پایگاه های تابعه خواهرحضور داشتند.

شعبانی، در این جلسه در خصوص اهمیت فضای مجازی و استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی اظهار داشت: فکر جدید باعث ایجاد انگیزه در انسان می‌شود و فضای مجازی و استفاده از ظرفیت های شبکه های اجتماعی محیط خوبی است برای اینکه حرف خود را به گوش هزاران نفر در گوشه و کنار جهان برسانیم. واژه قدرت به معنای ظرفیت، توانایی و میل به عمل کردن است که قدرت شامل چند دسته می شود : قدرت سخت، نیمه سخت و نرم. افسران جنگ نرم در حقیقت از قدرت نرم برخوردار هستند و باید با تمام نکات و مطالب این بخش آشنا باشند.

وی در ادامه هدف از حضور در گردان‌های عملیات فرهنگی را ایجاد تولیدات اسلامی ایرانی پیرامون فرهنگسازی انقلابی و تجمیع و انتشار آنان برشمرد و افزود: فعالیت موثر در عرصه فضای مجازی، ایجاد تولیدات و... در زمینه مسائل روز و فرهنگ می‌باشد، که تمامی این کارها باعث قدم برداشتن در راه انقلاب و شهدا است. ف. گروهان ها و ف. دسته ها باید از سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بهره برداری کنند و سخنان ایشان را در فضای مجازی گسترش دهند.

جانشین ناحیه شهید رجایی با اشاره با سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مثلث دشمن گفت: ایشان می فرمایند ((ضلع اول: نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی، ضلع دوم: پول یک کشور خلیج فارس و ضلع سوم: پادویی سازمان منافقین در خصوص ضلع سوم خود رسانه‌های منافقین در همین روزها اعتراف کردند؛ گفتند ما از چند ماه قبل با آمریکایی‌ها در ارتباط بودیم و...)) در واقع این اهمیت رسانه است و در حقیقت ما نیز باید از این اهمیت به خوبی استفاده کنیم و از آن بهره برداری کنیم.

در ادامه زوارئی، فرمانده گردان خواهران ناحیه شهید رجایی در خصوص ساختار جدید گردان عملیات فرهنگی و وظایف هر از رده ها مطالبی را بیان کرد.

فرمانده گردان خواهران عملیات فرهنگی ناحیه شهید رجایی به ایجاد هماهنگی بین گروه های اجرایی در حوزه فعالیت گردان تاکید کرد و گفت: تیم های رسانه ،تولیدات و شبکه های اجتماعی باید هماهنگی های لازم بین یکدیگر را داشته باشند و همچنین با توجه به اینکه امروز شبکه های اجتماعی به بخشی از زندگی ما تبدیل شده است باید نحوه استفاده درست و بموقع از این شبکه ها را بدانیم و دشمن نتواند به ما ضربه ای وارد کند.

 

 

 
ارسال نظرات