پیگیری مطالبات رهبری در مورد نخبگان توسط«بسیج»/13

نخبه بسیجی: فقط به عشق رهبرم کار میکنم/ مسئولان هیچ حمایتی نکردند

نوروز پور بیان داشت: بنده فقط به عشق رهبرم کار می کنم و البته از مسئولان هم انتظار حمایت دارم که امیدوارم روزی محقق شود و آنها هم به فرمایشات رهبری در این مورد عمل کنند.
کد خبر: ۸۹۷۷۵۳۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

حجت الاسلام صابر نوروز پور نخبه و مخترع بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت حمایت مسئولان از نخبگان علمی اظهار داشت: بنده به عنوان یک طلبه و نخبه بسیجی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به صورت جهادی در کشورم کار می کنم و اختراعاتم در زمینه اصلاح الگوی مصرف است.

این نخبه بسیجی خاطرنشان کرد: مسئولان حمایتی از اختراعاتم نکردند اما عدم حمایت آنها در کمتر شدن روحیه جهادی من تاثیری نگذاشته است. چراکه مقام معظم رهبری به جوانان اهمیت ویژه ای می دهند و همواره ما را به تلاش جهادی توصیه می کنند.

حجت السالام نوروز پور تاکید کرد: در حال حاضر اعتماد به نفسی که ما در خودمان ایجاد کردیم با عنایت خداوند و اهل بیت بوده و مسئولان هیچ اثری نداشتند و بنده فقط به عشق رهبرم کار می کنم و البته از مسئولان هم انتظار حمایت دارم که امیدوارم روزی محقق شود و آنها هم به فرمایشات رهبری در این مورد عمل کنند.

 

ارسال نظرات