عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش:

مخالف تخریب ساختمان ضلع شمالی پلاسکو هستیم

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: مخالف تخریب ساختمان ضلع شمالی پلاسکو هستیم، چرا که این ساختمان مقاومت لازم را دارد و باید مقداری بازسازی شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۶۶۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، افشین حبیب‌زاده پس از اتمام سی و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران درباره ساختمان پلاسکو اظهار داشت: مباحثی مطرح می‌شود که ساختمان واقع شده در ضلع شمالی پلاسکو نیز باید تخریب و به ساختمان اصلی اضافه شود.

وی ادامه داد: با توجه به مخالفت‌های سازمان میراث فرهنگی نسبت به تخریب ساختمان ضلع شمالی پلاسکو، موافق تخلیه ساختمان نیستیم و اخیراً نیز چند تن از اعضای شورای شهر از ساختمان ضلع شمالی بازدید‌هایی داشته‌اند که آسیب‌های جدی‌ای نیز ندیده است.

حبیب‌زاده بیان داشت: ساختمان واقع شده در ضلع شمالی ساختمان پلاسکو نیازمند تخریب نیست و با بازسازی و رعایت نکات ایمنی، مشکلات این ساختمان نیز رفع خواهد شد.

وی افزود: انتظار ما این بود که پس از حادثه پلاسکو، مراحل ساخت ساختمان جدید طی شش ماه اتفاق بیفتد، ولی این اتفاق نیفتاد.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش یادآور شد: در حال حاضر نیز نمی‌دانیم مالک چه اصراری دارد که ضلع شمالی این ساختمان را نیز تخریب کند.

در ادامه، حبیب‌زاده درباره نرخ‌گذاری تعرفه‌های طرح جدید ترافیک نیز افزود: در جلسه روز گذشته از پورسیداقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دعوت شد تا به ابهامات و سؤال‌های اعضای شورای شهر پاسخ دهد.

وی تأکید کرد: ما معتقد به حذف رانت و سهمیه هستیم و در جلسه امروز نیز درباره قیمت‌گذاری‌های نهایی طرح جدید ترافیک، بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.
ارسال نظرات