پیام هوای پاک با رکابزنی ورزشکار مازندرانی به استانها صادر شد

رکابزن مازنی روز شنبه با بدرقه گرم رئیس وکارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل با پیام هفته " قانون هوای پاک قانون نفس " حرکت خود را به سمت استان های کشور تهران، قم، مرکزی، همدان، کرمانشاه و ایلام آغاز کرد.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۶۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، "رحمت اله آزاد " دوچرخه سوار خوش ذوق شهرستان آمل 58 سال سن دارد و تاکنون به بیش از60 کشور مختلف دنیا به مناسبت های مختلف و با پیام های ویژه ومتفاوت با دوچرخه سفر کرده است.

وی روز شنبه با بدرقه گرم رئیس وکارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل با پیام هفته " قانون هوای پاک  قانون نفس " حرکت خود را به سمت استان های کشور تهران، قم، مرکزی، همدان، کرمانشاه و ایلام آغاز کرد.

رحمت اله آزاد گفت: که تلاش خواهد کرد که مسافت حدود 1500کیلومتری آمل تا ایلام را در مدت سه هفته پس از رکاب بزند.

وی افزود: هدفم از سفر این است که شهر به شهر به مردم و مسئولان بگویم که بیش از گذشته مراقب محیط زیست ووضعیت هوای سالم اطرافمان باشیم.

آزاد تصریح کرد: اتنظار وخواسته قلبی همه دوستداران محیط زیست این است که مسئولان و همه مردم به جای شعار دادن به محیط زیست در جهت حفظ آن به فکر عملی کردن آن باشند.

 وی  شهروندان را به استفاده از دوچرخه و وسائط نقلیه عمومی و استفاده کمتر از خودروی شخصی بمنظور حفظ هوای پاک ترغیب  کرد.

این دوچرخه سوارآملی برای سال آینده قصد دارد، در سفر برون مرزی خود به کشورهای اروپایی سفر کند.

رحمت اله آزاد  عضو فدراسیون دوچرخه سواری ایران است و در سالهای اخیر با شعار "ورزش دشمن اعتیاد" ، " حمایت وتوجه عموم جامعه به معلولان" ، "صلح ودوستی" وپیام های دیگر به بیش از 60 کشور جهان با دوچرخه سفر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها