خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز مطرح کرد

ازسازی ۳۸ منزل مسکونی در مناطق کم برخوردار توسط گروه‌های جهادی بسیج/ویزیت رایگان ۲ هزار بیمار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز گفت: گروه‌های جهادی اعزام‌شده از سوی ناحیه امام علی (ع) با کمک خیرین، اقدام به بازسازی 38 منزل بازسازی کردند.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۶۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱

عادل ساری عصر امروز در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه که در محل ناحیه امام علی (ع) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری بنا بر دستور مقام معظم رهبری و وظیفه‌ای که بر عهده‌داریم، ناحیه امام علی (ع) در حدود 130 هکتار از کانون‌های ریزگرد، 26 هزار اصل نهال کاشته است.

وی افزود: این آمادگی را داریم که در صورت درخواست اداره منابع طبیعی به نهال‌کاری ادامه دهیم و در حل بحران زیست‌محیطی استان کمک کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی و سازندگی به مناطق کم‌ برخوردار، گفت: این گروه‌ها قبل از اعزام به منطقه، آموزش‌های عمرانی، فرهنگی و مذهبی می‌بینند و تا زمانی که منطقه به آن‌ها نیاز داشته باشد در آنجا مستقر می‌مانند.

وی گفت: گروه‌های جهادی اعزام‌شده از سوی ناحیه امام علی (ع) با کمک خیرین، اقدام به بازسازی 2 حوزه علمیه و 38 منزل مسکونی در مناطقی مانند آل صافی، زویه، زرگان، علی‌آباد، چهارصد دستگاه و منبع آب کردند.

ساری اعطای ۲۵ عدد جهیزیه به نوعروسان کم‌درآمد و احداث ۴ منزل مسکونی برای نیازمندان را از دیگر اقدامات خود برشمرد و گفت: در سال جاری ۴ پل کوچک در بخش غیزانیه که موردنیاز مردم بود، احداث گردید.

وی با اشاره به اعزام پزشکان و متخصصان به مناطق مختلف و انجام معاینات پزشکی رایگان، عنوان کرد: 2 هزار نفر در مناطق مختلف ویزیت شدند و داروی موردنیاز به آن‌ها تقدیم شد. ازجمله در منطقه زرگان که ۳۰ پزشک اعزام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز به بازسازی ۱۲ مدرسه اشاره کرد و ‌گفت: ۳۲۰۰ دانش‌آموز به راهیان نور اعزام شدند.

وی همچنین از اعزام ۴۰۰ نفر از مناطق کم برخوردار برای زیارت مشهد مقدس خبر داد.

ساری با اشاره به طرح جوادالائمه (ع)، اظهار کرد: ۱۰۲ مبتلابه مواد مخدر در قالب این طرح به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند و علاوه بر پرداخت هزینه‌های کمپ، با اهدای کارت هدیه و سبد کالا به اقلام دیگر به حمایت خانواده آن‌ها پرداختیم.

وی افزود: تا آخر سال جاری تعداد افرادی که از سوی ناحیه امام علی (ع) تحت پوشش طرح جوادالائمه قرار می‌گیرند به ۲۰۰ نفر می‌رسند. ۵۰ نفر از بهبودیافتگان نیز زیارت حرم امام رضا (ع) می‌روند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها