مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران:

یاوران فرزندان شهدا سفیران گمنام اکرام هستند

خبرگزاری بسیج: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در نخستین همایش کشوری تجلیل از یاوران فرزندان شهدا (شمیم شاهدان) گفت: خانواده های معظم شهدا سرمایه های ارزشمند نظام هستند.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۰۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ نادر نصیری اقدامات و فعالیت های بنیاد شهید شهرستان ری را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: این همایش که برای اولین بار در سطح کشور با تلاش همکاران خوب من در بنیاد شهید شهرستان ری برگزار می شود قطره ای از خدماتی را که شهدای عزیز در پاسداری از انقلاب و نظام انجام دادند را جبران نمی کند.

وی با تجلیل از یاوران فرزندان شهدا تصریح کرد: وقتی که پرونده های این فرزندان شهدا را بررسی می کردم بسیاری از آنها مدارج عالی را طی کرده و دارای تحصیلات دکتری، کارشناسی و حرفه ها و تخصص های مختلف ارزشمند هستند که در اجتماع نقش آفرینی می کنند و اینها به مدد یاوران گرانقدر فرزندان شاهد تحقق پیدا کرده است که ریشه آن نیز متاثر از آموزه های دینی و آیات و روایات است.

نصیری افزود: کسانی که برای اکرام فرزندان شهدا تلاش می کنند عنوان ایثارگر را هم می توان تلقی کرد . اکرم ریشه در در شرف و عزت ارد و کسانی که در جهت اکرام این فرزندان تلاش کرده اند شرف و عزت و شخصیت هم به خودشان و هم به کسانی که اکرام کردند، دادند.

وی خاطرنشان کرد: یاوران فرزندان شهدا سفیران گمنام اکرام هستند که باید خدمات و تلاش های آنها یکجا دیده شود و همایش (شمیم شاهدان) دریچه ای برای به تصویر کشیدن خدمات ارزشمند آنها است. رسانه ها هم باید در جهت ترویج این سنت حسنه تلاش کنند چون کسانی که فرزندان شهدا را اکرام می کنند نقش والدین فرزندان را به شایستگی ایفا کرده اند و باید از آنها تجلیل شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار