اعلام فراخوان تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع سال ۹۷

مدیرکل حج و زیارت کردستان از فراخوان تکمیل اطلاعات دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع سال ۹۷ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۷۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، هاشم ناظمی جلال، مدیر کل حج و زیارت استان کردستان گفت: بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع که تا تاریخ ۳۰ آبان سال ۸۵ ثبت نام کرده اند می‌توانند نسبت به تکمیل اطلاعات اولیه خود برای تشرف به حج سال ۹۷ اقدام کنند.

وی افزود: این دسته از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع از ۴ بهمن سال جاری می‌توانند به سامانه الکترونیکی حج به نشانی https://reserve.haj.ir مراجعه و اطلاعات خود در سامانه مذکور اصلاح یا تکمیل کنند.

این مقام مسئول اظهارداشت: بدیهی است این اقدام مقدمه‌ای اولیه برای اعلام آمادگی جهت تشرف به حج در سال ۹۷ خواهد بود.

وی افزود: همچنین با تکمیل اطلاعات، بستر لازم برای ارتباط با زائران و اطلاع رسانی به آن‌ها در خصوص برنامه‌های اجرایی حج سال آینده فراهم خواهد شد.

ناظمی جلال اذعان کرد: اطلاعات دیگر متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی حج وزیارت کردستان به نشانی kordestan.haj.ir و دیگر رسانه‌های استان به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حج افزود: حج سفری در راستای فطرت آدمی است و قرب الهی در این سفر دنبال می‌شود.

مدیر کل حج و زیارت استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: خداوند متعال، کعبه و خانه خود را نه فقط برای عبادت قرار داده است بلکه اولین خانه‌ای است که برای برکت و هدایت مردم و برای محوریت و مرکزیت اجتماع مسلمین و امنیت آنان و محل قیام قرار داده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات