فرمانده اسیق سپاه الغدیر یزد:

الگو و تفکر بسیجی نبود داعش نابود نمی شد/تغییر استراتژی دشمن در هوا و زمین با قدرت موشکی ایران

فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد گفت: دفاع مقدس مرزهای ایران را از مرزهای جغرافیایی کنونی فرا‌تر برد و مرزهای ایران را جهانی کرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۶۶۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد ، اکبر فتوحی فرمانده سابق سپاه الغدیر استان یزد در یادواره سردار شهید محمد رفیع رفیعیان وشهدای دانش آموز با اشاره به دلاور مردی‌های مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس مرزهای ایران را از مرزهای جغرافیایی کنونی فرا‌تر برد و مرزهای ایران را جهانی کرد.
فتوحی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در صنعت هوا و فضا و صنعت الکترو نیک حرف اول را می‌زند گفت: دانش آموزان عزیز علم و سواد و آینده کشور از آن شماست تا به این تجربه‌ها دست پیدا کنید.
فرمانده اسبق سپاه الغدیر با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص قدرت موشکی ایران که فرمودند ما سیلی به گوش دشمن می‌زنیم وشما نمی‌توانید اظهارداشت: سپاه پاسداران خادم مردم و حامی ملت است.
سردار فتوحی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه فرهنگ و تفکر بسیجی یک اصل ثابت شده در جهان می‌باشد که حماسه‌های بزرگی را در اقصی نقاط جهان و خاورمیانه آفریده است، گفت: اگر الگو و تفکر بسیجی نبود امروز شاهد شکست‌های پی در پی تروریست‌های تکفیری و داعش نبودیم.
وی تاکید کرد: امروز دشمنان شماره یک ملت ایران درعراق و سوریه شکست خوردند وهر نقشه وتوطئه‌ای که علیه ما می‌کشند با شکست مواجه می‌شوند.
سرداراکبرفتوحی با بیان اینکه نباید به آمریکا اعتماد کرد و اگر درکشور ما مشکل اقتصاد و معیشت مردم و مشکل بیکاری داریم عنوان کرد: این همه مشکلات و دغدغه‌ها به خاطر این است چون دولت هایی بودند که به شعار سال مقام معظم رهبری توجهی نکردند و اگر راجع به اقتصاد مقاومتی که معظم له فرمودند گوش می‌کردیم و اجرا می‌شد دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در کشور نبودیم.
این یادگار دوران دفاع مقدس و همرزم شهید رفیعیان با بیان اینکه امروز ذلیل‌ترین کشور و ورشکسته‌ترین کشور آمریکا است و این دشمنان نظام، مثل آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان نقشه کشیدند تا از داخل نظام را نابود کنند گفت: مگر ملتی که انقلاب کرده و فرزندانش را فدای اسلام کرده می‌تواند این اجازه را به دشمنان بدهند تا نظام ما را نابود کند.
فتوحی عنوان کرد: قدرت موشکی ایران چنان بر اتاق‌های جنگ آمریکا تاثیر گذاشته است که فرمانده نیروی دریایی آمریکا می‌گوید سامانه موشکی ایران در دریا استراتژی ما را تغییر داده است و اگر ما دریا بخواهیم باید استراتژی دریایی را تغییر دهیم و اکنون با این قدرت موشکی ایران تمام ناوهای و زیر دریایی‌ها و ناوهای هوایی ما با آهن قراضه هیچ فرقی ندارد.

ارسال نظرات