خبرهای داغ:

«اسدالله علیزاده» سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس معرفی شد

با حکم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «اسدالله علیزاده» به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد ارس» منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۷۷۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، «مرتضی بانک» در حکمی «اسدالله علیزاده» را به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس» منصوب کرد.


در حکم مرتضی بانک آمده است:

با عنایت به پذیرش استعفای جناب آقای محسن خادم عرب باغی از سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد ارس، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ایشان، به موجب این ابلاغ تا تعیین مدیرعامل جدید به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس» منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت ها و توانمندی‌های موجود در منطقه، هماهنگی با دبیرخانه شورا و ایجاد فضای تعاملی با معاونان و مدیران سازمان منطقه، اعضای محترم هیأت مدیره سازمان و سایر مسئولان منطقه نسبت به پیگیری و انجام بهینه امور نهایت مساعی لازم را معمول دارید.

گزارش فارس حاکی است،اسدالله علیزاده پیش از این مسئولیت معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس را بر عهده داشته است. از دیگر سوابق کاری وی نیز می توان به مسئولیت هایی با عنوان مسئول راه اندازی منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ماکو، مشاور سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی، معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی، مدیر کل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، عضو شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی، عضو شورای تدوین سند چشم انداز 20ساله، مدرس و عضو شورای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان غربی و عضو شورای پژوهش پایگاه میراث جهانی تخت سلیمان و قره کلیسا و پایگاه تاریخی حسنلو، اشاره کرد.

گفتنی است، علیزاده متولد 1354 در ارومیه بوده و فارغ التحصیل دکترای کسب و کار است.

وی کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی و کارشناسی خود را در رشته مهندسی عمران کسب کرده است. همکاری در ترجمه و انتشار 16جلد کتاب و مجموعه مقالات مرتبط با حوزه باستان شناسی شمال غرب ایران از جمله فعالیت های علمی و دانشگاهی علیزاده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها