خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر:

روز پرستار فرصتی برای قدردانی از پیام رسان عاشوراست

فرمانده سپاه شبستر در حاشیه دیدار از پرستاران این شهرستان در بیمارستان فاطمیه، گفت: میلاد زینب کبری(س) و روز پرستار بهانه ای است تا از عظمت و نقش آن حضرت در کربلا و انقلاب بزرگ اباعبدا الله(ع) یاد کنیم و قدرشناس خوبی ها و استقامت و صبر و شکیبایی آن پیام رسان باشیم.
کد خبر: ۸۹۷۹۰۰۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهار کرد: زینب کبری(س) بانویی است که شاید هدف از خلقت او در این جهان، آموزش ایثار و فداکاری به همه مردان و زنان بوده است و در سال های گوناگون حیات خود از پنج امام بزرگوار پرستاری و یاری کننده بازماندگان حادثه جانسوز کربلا بوده اند و لقبِ «بزرگ پرستار همیشه تاریخ» را زیبنده خود کرده اند.

روز پرستار فرصتی برای قدردانی از پیام رسان عاشوراست

وی افزود: پرستاران، منادیان انسانیت و کرامت هستند و آن زمان که جان‌های بیمار و دردمند را به نور ایمان و ایثار، حیاتی دیگر می‌بخشند به واقع جانی در کالبد جامعه می‌دمند و این جان بر آمده از اعتقاد و باور راستین، عشق به خالق و عشق به مخلوق را در کسوت شریف و مقدس «پرستار» جلوه‌گر می‌کند.

رضایی ادامه داد: پرستاران تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می‌کنند و در این اخلاص سرشار از معنویت، جلوه‌ای از کرامت بزرگ بانوی عاشورا حضرت زینب کبری(س) را منور می‌سازند که اسوه صبر و از خودگذشتگی زنان عالم است.

فرمانده سپاه شبستر عنوان کرد: پرستاران شیفت های سنگین و سخت کاری را تحمل می کنند و بیماران را از نظر جسمی و روحی مورد درمان قرار می دهند ولی با تمام این مشکلاتی که جامعه پرستاری ما با آن روبرو است پرستاران ما رنج و مشقت کار را با شیرینی لبخند بیمار فراموش می کنند و در فعالیت خود رضایت خداوند را در نظر می گیرند.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار به جامعه پرستاری از تلاش های مجدانه و اهتمام سخت کوشانه پرستاران قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها