مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قشم :

ایستادگی و شهادت طلبی ملت رمز پیروزی جمهوری اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قشم در گردهمایی بصیرتی سربازان گفت: رمز پیروزی جمهوری اسلامی برحکومت طاغوت و شاهنشاهی ایستادگی و شهادت طلبی ملت ایران بود.
کد خبر: ۸۹۷۹۱۹۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین خالصی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه قشم درگردهمایی بصیرتی سیاسیکه به مناسبت دهه فجر برگزار گردید ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر ، اظهار داشت : دهه فجر یادآور روز های پرشور و حساس و یادآور دورانی است که مردم ایران اسلامی با اقتدا به رهبری امام خمینی (ره) در برابر استکبار و طاغوت ایستادند و عظمت آفریدند.
خالصی بایادآوری نوع حکومت قبل و بعد از انقلاب به تفاوت ها و دیدگاه های این دو حکومت پرداخت و گفت : از ویژگی ها و خصوصیت های حکومت های طاغوتی و شاهانه میتوان به پایمالی حقوق افراد جامعه،اختلافات طبقاتی و فساد اخلاقی اشاره کرد که با روی کار آمدن حکومت اسلامی علاوه بر از بین بردن این تبعیض ها و اختلافات شاهد عدالت اجتماعی در تمامی سطح جامعه بودیم .

وی در ادامه افزود:به واسطه جان فشانی ، ایستادگی و شهادت طلبی ملت ایران ، سابقه مبارزه با طاغوت  و دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز دشمن در هر صحنه ای نسبت به ملت ایران اسلامی احساس ترس دارد .
خالصی عنوان کرد : امروز صف طویلی از دشمنان ، معاندان و مستکبران در مقابل انقلاب و نظام اسلامی ایران قرار دارند که  جبهه ای نا متعارف از رویارویی را رقم زده  و  تلاش دارد تا با نفوذ فکری و سیاسی  مسبب تغییر در باورها  و رفتارهایی انقلابی مسئولان و مردم شود  .
خالصی همچنین گفت : در این شرایط حساس شناخت تهدیدات و آسیب ها و چالش های فرا روی نظام می تواند در جبهه گیری ها وطیف بندی ها ما را کمک کند تا در پایداری به آرمان های انقلاب و مقابله با دشمنان انقلاب موفق و سربلند باشیم . 
وی عنوان داشت : از مهم ترین اهداف دشمنان می توان به تغییر باورها  ،  تشکیک درعدالت اجتماعی، تضعیف عوامل اجتماعی نظام و تضعیف عوامل فرهنگی اشاره نمود . 
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه قشم، اظهار کرد : تغییر سبک زندگی اسلامی  ، تغییر بافت جمعیتی ، تبدیل شدن مسائل عمومی به ابزار سیاسی در جامعه و به هم خوردن تعادل روانی جامعه از جمله اقدامات دشمنان در بحث تضعیف عوامل اجتماعی نظام می باشد . 
وی در پایان گفت  :  دشمن برای تضعیف عوامل فرهنگی ایران اسلامی سعی در نفوذ عوامل در حوزه ها ، دانشگاه ها و مراکز علمی و فرهنگی ، تخریب منبرها ، تکیه ها ، مراکز فرهنگی و بی اعتبار سازی مساجد و روحانیت ، بی اعتبار سازی صدا و سیمای منتسب به نظام ،  تلاش برای ایجاد دو قطبی ، هجمه از طریق رسانه ای مکتوب به مذهب و دین را در دستور کار خود قرار داده است  .

ارسال نظرات