رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده:

اجرای طرح "مهر تندرستی" در خدابنده

یک هزار بیمار در خدابنده با اجرای طرح "مهر تندرستی" ویزیت رایگان شدند.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۰۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به  ویزیت رایگان یک هزار بیمار در خدابنده با اجرای طرح مهر تندرستی گفت: یکی از موضوعات مورد توجه توسط اداره اوقاف و امور خیریه هزینه‌کرد موقوفات طبق نیات واقفان است.

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده به لحاظ ارزشی بیشترین موقوفات را در استان دارد، افزود: از همین رو نسبت به گردآوری اطلاعات موقوفات در یک سامانه جامع اقدام شده است.

وی اظهار داشت: با بیان اینکه در حال حاضر پروژه‌های عظیمی از محل موقوفات در خدابنده در حال ساخت است، پروژه تالار احسان، پیامبر اعظم یک و دو از جمله پروژه‌هایی است که توسط اوقاف در حال ساخت است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه ساخت پروژه‌ها از محل نیات موقوفات و برای آسایش و بهره‌مندی بیشتر مردم شهرستان انجام می‌شود، تصریح کرد: همچنین این امر موجب تشویق بیشتر مردم به انجام سنت حسنه وقف و اعتمادزایی بیشتر شده است.  

محمدی از اجرای طرح دیگری از محل نیات قیدار نبی (ع) خبر داد و افزود: بر این اساس امروز در بیمارستان امیرالمومنین (ع) قیدار نسبت به ویزیت رایگان بیماران اقدام خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با بیان اینکه ویزیت بیماران به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و تا ساعت ۲۱ شب امروز انجام خواهد شد، اضافه کرد: پیش‌بینی شده در این طرح یک هزار بیمار ویزیت شوند.

محمدی با اشاره به اینکه طرح ویزیت رایگان بیماران با عنوان "مهر تندرستی" اجرا می‌شود، گفت: این طرح در مناسبت‌های مختلف و با همکاری جامعه پزشکی اجرا می‌شود.

ارسال نظرات