خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

پرستاری شغل نیست، عشق و هنر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با حضور در جمع پرستاران و کارکنان درمانگاه نصر سپاه میانه، ضمن تبریک روز پرستار، پرستاری را یکی از بزرگترین سفارشات اسلام عنوان کرد و افزود: پرستاری عشق و هنر است، شغل نیست.
کد خبر: ۸۹۷۹۲۷۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه کار پرستاری در اسلام و آموزه های دینی بسیار پراهمیت است، اظهار داشت: اولین کار حضرت یوسف(ع) در زندان، مداوای بیماران بود و به صفت نیکوکار از سوی بیماران شهرت یافت.

   وی اخلاص، کار برای خدا و مهر و عطوفت، صبر و شکیبایی، همدردی و امیدبخشی بیماران را از مهم ترین خصوصیات پرستاران متعهد عنوان و بیان کرد: زینب کبری(س) اسوه صبر و استقامت و ایثار است و پرستاران متعهد به عنوان رهروان راه آن حضرت و یادگاران شهدا و رهروان آن ها، باید خود را به این صفات آراسته کرده و الگوی رفتاری مردم و التیام بخش آلام آنان باشند.

   آیت الله پازانی مدیر درمانگاه نصر نیز ضمن قدردانی از پرستاران و تکریم آنان، مراکز درمانی سپاه را مکانهایی ارزشی دانست و افزود: همه ما کار در این مراکز و خدمت به مردم بخصوص افراد بیمار و محرومین را افتخاری بسیار بزرگ برای خود می دانیم.

پرستاری شغل نیست، عشق و هنر است

   در پایان از پرستاران این مرکز درمانی با اهدای هدایایی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها