مسئول سازمان بسیج دانش آموزی چهارمحال وبختیاری خبر داد:

اجرای 181 برنامه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

همزمان با دهه مبارک فجر 181 برنامه توسط حوزه ها و واحدهای دانش آموزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۴۷۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در مصاحبه با خبرنگارما گفت:دهه  مبارک فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 می باشد.

سرهنگ پاسدارحاتم ریاحی افزود:این انقلاب حاصل ایثار و جانفشانی مردان و زنانی بود که با لبیک گویی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) طاغوت زمان خود را به یاری خداوند سرنگون کردندو پیام اصلی انقلاب پرثمر اسلامی را که در اصل مقابله با نظام  سلطه جهانی بود به جهان رسانند.

وی ادامه داد: رسالت انقلاب اسلامی ، رسالتی است که منتظران ظهور درصدد از بین بردن ظلم و نظام سلطه از مردم مستضعف جهان است و این انقلاب اسلامی زمینه ساز تمدن نوین بزرگ اسلامی را در پی خواهد داشت. 

سرهنگ ریاحی افزود: همزمان با دهه مبارک فجر 181 برنامه توسط حوزه ها و واحدهای دانش آموزی برگزار خواهد شد که هدف از اجرای این برنامه ها تبیین مبانی٬ اصول٬ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی٬ نشست های روشنگری٬ دیدار با خانواده معظم شهدا٬ مراسم گلباران و عطر افشانی مزار شهدای دانش آموز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای دانش آموز انقلاب اسلامی٬ اردوهای یک روزه جهادی٬  نمایشگاه از اردوهای جهادی و طرح هجرت٬ مسابقات دومیدانی ویژه پویندگان و کوهپیمایی ویژه پیشگامان در سطح حوزه های مقاومت٬ حضور در راهپیمایی 22 بهمن را از مهمترین برنامه های اجرایی در دهه مبارک فجر برشمرد.

ارسال نظرات