مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان:

وجود بقاع متبرکه راهی برای توسعه گردشگری بخش جاپلق ازنا

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان گفت: نگاه به سرمایه‌گذاری در ظرفیت‌های گردشگری دو امامزاده زید و قاسم که قدمت تاریخی ۱۰۰۰ ساله دارد و روستا‌های با قدمت تاریخی می‌تواند در بخش جاپلق توسعه ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۱۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ناهید پرویز پور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان با توجه به معارفه جدید بخشدار جدید بخش جاپلق شهرستان ازنا اظهار داشت: نگاه به سرمایه‌گذاری در ظرفیت‌های گردشگری دو امامزاده زید و قاسم که قدمت تاریخی ۱۰۰۰ ساله دارد و روستا‌های با قدمت تاریخی می‌تواند در بخش جاپلق توسعه ایجاد کند.
وی با اشاره به اشتغال‌زایی در روستا بیان کرد: در بخش حبوبات و بسته‌بندی اقلام و مشاغل خانگی این شهرستان می‌تواند گام بلندی را در پیشبرد رفع بیکاری داشته باشد.
پرویز پور خاطرنشان کرد: استفاده از بانک اطلاعاتی از قبیل: ریش‌سفیدان و فعالان عرصه فرهنگی و سیاسی در بحث حل‌وفصل مشکلات طوایف مختلف با یکدیگر و متحد ساختن آن‌ها کارآمد است.
وی با اشاره به نصب نیروی جدید در بخشداری بیان کرد: یکی از شعار‌های رئیس‌جمهور استفاده از نیروی جوان و بانوان بوده که آقای مهدی آقایی با توجه به کار‌های اجرایی در فرمانداری و مشارکت در امور بخشداری به امید خدا و همکاری و حمایت همه ملاک انتصاب قرار گرفت.
انتهای پیام/
ارسال نظرات