‍ امام‌جمعه شهرستان الشتر

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خار چشم دشمنان بود

امام‌جمعه شهرستان الشتر گفت: قریب به ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، انقلابی که هم مشروعیت و هم مقبولیت داشته و دارد و این امر از همان زمان خار چشمی در چشم دشمنان بوده و هست.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۷۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶


امام‌جمعه شهرستان الشتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید سجاد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در این شهرستان ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: وظیفه همه ما تکریم این ایام است و هیئت‌های مذهبی و دستگاه‌های متولی باید نسبت به تکریم این ایام و فضاسازی شهر اقدام نمایند اما باید توجه داشت تا به‌دوراز هرگونه افراط‌وتفریط ضمن حفظ شأن و حرمت این ایام، مرا سمات شادمانی و ازدواج مردم تحت الشاع قرار نگیرد.
وی با توجه به تلاش دشمن در ناامید کردن مردم افزود: دشمنان انقلاب ۴۰ سال است که با انواع ترفندها سعی در ناامید کردن مردم‌دارند و می‌کوشند تا مقبولیت و مشروعیت انقلاب را تضعیف نمایند غافل از این‌که مردم هوشیار ایران تحت نظر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) انقلاب خود را دوست دارند و با حمایت‌های خود تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب نموده‌اند.
امام‌جمعه شهرستان الشتر در ادامه با اشاره به افزایش نقشه‌های استکبار در جهت مقابله با انقلاب و لزوم آگاهی بیشتر مردم خاطرنشان کرد: یکی از آفت‌های جامعه را سیاه نمایی‌هایی دانست که به اسم نقد و انتقاد از طرف جریانات سیاسی رقیب بیان می‌شود غافل از اینکه این سیاه نمایی‌ها درنهایت سبب تضعیف انقلاب خواهد شد.
وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اشاره و عنوان کرد: رهبر انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیان داشتند که مگس روی زخم می نشنید و زخم امروز جامعه بیکاری جوانان است و باید همه دستگاه‌ها و قوا با همدلی در التیام بخشیدن به این زخم تلاش نمایند زیرا دشمن از وجود این زخم استفاده می‌کند و از این طریق در پی ضربه زدن به انقلاب خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی بیان داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است برای بیان دستاوردهای نظام و بابیان گوشه‌ای از این دستاوردها در این ایام مبارک تلاش‌های استکبار که در پی سیاه نمایی در سطح جامعه هستند را خنثی خواهد نمود.

ارسال نظرات