خبرهای داغ:
امام جمعه ورزقان:

عزت و اقتدار ایران ثمره انقلاب اسلامی است

امام جمعه ورزقان در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، عزت و اقتدار امروز ملت ایران را در دنیا ثمره انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۹۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدوی گفت: انقلاب اسلامی با رهبری آن امام راحل و با پشتیبانی مردم ایران به ثمر نشست و باید جوانان امروز به این عظمت و شکوه و بالندگی کشور افتخار کنند.
وی با اشاره به اینکه رژیم ستمشاهی و طاغوتی پهلوی کشورمان را در گذشته تبدیل به نوکر و مستعمره استکبار و آمریکا کرده بود، افزود: امروز اگر قدرت های بزرگ دنیا در مقابل ایران اسلامی کم می آورند و حتی پای مذاکره می نشینند حاصل آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام مهدوی تنها نگه راه نگه داشتن این عزت و سربلندی را امروز توجه به ولایت فقیه و وحدت و همبستگی مردم و مسئولین در کشور دانست و گفت: با اتحاد می توان نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد.
وی با تاکید براینکه همه مسئولان باید توجه به فقرا و نیازمندان و معیشت مردم و جوانان را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند، افزود: مبارزه جدی با فساد در جامعه، توجه جدی به حقوق های نجومی و شفاف سازی عملکرد مسئولان در جامعه مردم قدر شناس ایران را به نظام اسلامی امیدوار می کند و در غیر اینصورت باعث سلب اعتماد از مسئولان خواهد شد.
حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اغتشاش های اخیر در کشور، گفت: همیشه ملت ایران در کنار ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده اند و هر وقت که لازم باشد سیاست های شوم دشمنان را در کشور و حتی در خارج از کشور خنثی می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها