خبرهای داغ:
امام جمعه بناب:

امروز عظمت نظام جمهوری اسلامی گوش فلک را کر کرده است

امام جمعه بناب در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: امروز نام و نشان و عظمت نظام جمهوری اسلامی گوش فلک را کر کرده است و به فضل الهی تمام ملت‌ها به عظمت شما غبطه و حسرت می‌خورند، پس در چنین اوضاع و احوالی باید پروردگار الهی را شکرگزار بود.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۰۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی با توصیه اکید به گروه‌های سیاسی حاکم بر کشور برای پرهیز از تخریب همدیگر گفت:انسان گاهاً برخی نوشته‌ها را که می‌بیند، وحشت می‌کند، چقدر به همدیگر توهین می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آیا وقت آن نرسیده است که همه دلسوزان کشور با بررسی ریشه‌ای موضوع و کالبد شکافی آن به ترمیم آن بپردازند و ببیند در کجای کار اشکال وجود دارد و چه شده است که به این سمت رفتیم.

باقری‌بنابی در ادامه با انتقاد از عدم توجه به مسائل و کارهای فرهنگی در کشور تأکید کرد: صدها مؤسسه در جمهوری اسلامی با برچسب فرهنگی هزاران میلیارد بودجه فرهنگی می‌گیرند، ولی باید توضیح دهند که این اعتبارات در کجا هزینه و یا دفن می‌شود.

وی افزود: اگر اتفاقات اخیر را ساده حساب کنیم، در واقع خودمان را گول زده‌ایم و این را بدانیم برای اینکه انقلاب اسلامی در این کشور رخ دهد، صدها هزار شهید داده شده و نباید آن را عادی حساب کرد. پس باید ببینیم کدام راه را کج رفته‌ایم!

خطیب جمعه بناب تصریح کرد: این کشور به نام امام خمینی(ره) بوده و در این کشور ولایت ریشه ‌دارد. حوزه علمیه قم و رهبری جامع در این کشور قرار گرفته‌اند. ایران ترکیه لائیک نیست، ایران افغانستان،پاکستان و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیست. اینجا مهد تشیع و کشور محمد رسول الله(ص) است.

باقری بنابی در پایان خطبهژ‌ها از سران سه قوه خواست با وحدت و همدلی در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارند و فکر کنند و ببینند که چقدر توانسته‌اند در راستای حل مسائل پیش آمده قدم برداشته و نگذارند مجدداً آن مسائل در کشور تکرار شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها