فرهنگ زیر بنای توسعه و نقش آن در مبارزه با توطئه‌های دشمنان

امام جمعه اهل سنت قروه به جایگاه و نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج اصول اسلامی در جامعه گفت: کانون‌های فرهنگی هنری ظرفیتی قابل توجه در مساجد برای تبیین ارزش‌های جامعه است.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۹۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا ملاهاشم نوری  در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: امرز وظیفه مردم از تمامی اقوام و مذاهب از شیعه، سنی، شافعی، حنفی وظیفه اصلی وحدت و برادری است.

وی از فعالیت‌های فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسات قرآنی این شهرستان تقدیر کرد و افزود: کانون‌های فرهنگی هنری ظرفیتی قابل توجه در مساجد است.

امام جمعه اهل سنت قروه به ظرفیت و پتانسیل کانون‌های مساجد اشاره کرد و بیان کرد: از این طریق با توجه به جایگاهی که دارند می‌توان خیلی کار‌های اثرگذار فرهنگی را در این کانون‌ها انجام داد.


ماموستا نوری، با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی فقط به یک ارگان یا نهاد خاصی اختصاص نیافته است، خاطر نشان کرد: ما باید با تلاش و همکاری مشکلات فرهنگی سطح شهرستان را حل کنیم.


دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان به جایگاه امامان جمعه به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و ابراز داشت: اگر محور همه شورا‌های فرهنگ عمومی بر مبنای سبک زندگی اسلامی شکل گیرد، به یقین همه مشکلات برطرف خواهد شد.


جلال قلعه شاخانی، با تاکید بر جایگاه فرهنگ عمومی اذعان کرد: امامان جامعه می‌توانند مصوبات شورای فرهنگ عمومی را در بین مردم خصوصا نهاد‌ها و دستگاه‌هایی اجرایی نهادینه کنند.


وی فرهنگ را زیر بنای توسعه دانست و خاطر نشان کرد: نقش فرهنگ در مبارزه با توطئه‌های دشمنان در همه ابعاد تاثیر گذار است و همه باید در این مسیر به وظایف خود عمل کنند.

پایان پیام/7727
ارسال نظرات