وضعیت جمعیت خانواده ها در مازندران نگران کننده است

پوراکبر با تاکید بر اینکه وضعیت بحرانی جمعیت در حفظ خانواد با وجود طلاق‌ها خیلی اوضاع نگران کننده است، متذکر شد: استان‌های مازندران، گیلان و تهران جزو رتبه‌های نخست کشور در این قضایا هستند.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۱۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام که شکر، حسن خلق، حیا و صدق سبب می‌شود تمام گناهان تبدیل به حسنات می‌شود، اظهار کرد: یکی از مصادیق بارز شکر، شکر نعمت‌های معنوی، اجتماعی و سیاسی است که شکر این امور خیلی مهم‌تر از امور شخصی است.

وی با بیان اینکه در سایه جمهوری اسلامی ایران ۳۹ سال با عزت زندگی می‌کنیم، تصریح کرد: آدم میلیون‌ها کشته بدهد و عزت امروز را داشته باشد، آمریکا این همه تلاش می‌کند تا در سرنوشت ایران ورود پیدا بکند اما دستش قطع است.

امام جمعه تنکابن خاطرنشان کرد: نه فقط استقلال داخلی در سرزمین ایران دست جمهوری اسلامی است در منطقه هم آمریکا بخواهد هر طرحی را اجرا کند جمهوری اسلامی ایران نه تنها اجازه نمی‌دهد بلکه تمام طرح‌های آمریکا در منطقه توسط ایران، خنثی می‌شود.


این مسؤول در ادامه به گرامی داشتن ایام پیشرو، ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: مجالس برای دهه مبارک فجر در سایه نام مبارک فاطمه زهرا (س) که مصادف با ایام فاطمیه است همه‌مان دست به کار بشویم تا برنامه‌ها را برگزار کنیم.

 پوراکبر با اشاره به آمار شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنکابن که ۱/۲ دهم رشد جمعیت را در این شهرستان شاهد هستیم، افزود: منطقه ما در سراسر ایران جز پایین‌ترین نقطه‌ها از نظر رشد جمعیتی است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت بحرانی جمعیت در حفظ خانواد با وجود طلاق‌ها خیلی اوضاع نگران کننده است، متذکر شد: استان‌های مازندران، گیلان و تهران جزو رتبه‌های نخست کشور در این قضایا هستند.

خطیب نماز جمعه تنکابن تصریح کرد: در دی‌ماه امسال ۵۴ ازدواج در شهرستان‌ تنکابن و ۲۴ طلاق که کمتر از یک سوم برای شهرستان عباس‌آباد و بیش از دو سوم طلاق برای شهرستان تنکابن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها