گزارشی از روحیه جهادی دانش آموزان و معلمی در یکی از محروم ترین نقاط کشور؛

خلاقیت یک معلم زن بلوچ برای ایجاد محیطی زیبا برای دانش آموزان روستایی

یک معلم زن بلوچ با هدف ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه یادگیری در بین دانش آموزان محیطی زیبا و شاداب را در مدرسه بلال حبشی حمید آباد شهرستان دلگان خلق کرد
کد خبر: ۸۹۷۹۹۸۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرنگار بسیج از دلگان دانش اموزان کلاس ششم دبستان بلال حبشی حمید آباد دلگان سیستان و بلوچستان با همکاری و همفکری زهرا شهلی بر آموزگار خود و با هزینه شخصی و روحیه جهادی توانستند مدرسه خود را رنگ آمیزی و زیباسازی کنند.

زهرا شهلی بر آموزگار پایه ششم دبستان بلال حبشی حمید آباد دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه یکی از راه‌های ایجاد روحیه و انگیزه یادگیری بین دانش آموزان ایجاد فضایی شاد و مناسب برای آنان است، اظهار کرد: باید همه برای ایجاد این فضا‌ها تلاش نماییم.

وی روحیه جهادی دانش اموزان را یکی از بارزترین اخلاق این دانش اموزان دانست و افزود: رنگ امیزی و طراحی روی دیوار به انتخاب خود دانش اموزان و توسط انان انجام شده است.

این آموزگار پایه ششم دبستان بلال حبشی حمید آباد دلگان ادامه داد: دانش اموزان با این کار خود ثابت کردند که توانایی خلق کار‌های جهادی را دارند.

شهلی بر با بیان اینکه هر چند شهرستان دلگان یکی از محرومترین نقاط کشور است، اضافه کرد:، اما دانش آموزان این منطقه با وحدت و همدلی کار‌های عظیمی خلق می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه این دانش آموزان نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان مناطق محروم در صورت حمایت از طرف مسئولان کار‌های بزرگتری در مدارس انجام می‌دهند.

حسین یکی از دانش آموزان این مدرسه در گفتگو با دلگان پرس با اشاره به اینکه کار‌های جهادی خستگی ندارد، گفت: رنگ آمیزی این مدرسه را با همکاری و راهنمایی آموزگار خود انجام دادیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از رنگ آمیزی این مدرسه فضای کلاس‌ها خسته کننده و تکراری بود، عنوان کرد: بعد از رنگ آمیزی، فضای مدرسه زیبا و شاداب شده است.

این دانش آموز دلگانی خاطرنشان کرد: در کلاس‌هایی که رنگ آمیزی و زیبا سازی شده اند، مطالب و درس را بهتر یاد می‌گیریم.

علی‌ای حال کشف استعدادها، شناسایی دانش آموزان نخبه، استفاده صحیح از آنان و تقویت روحیه جهادی و انقلابی از وظایف مهم مسئولان است.

روستای حمیدآباد در ۳۰ کیلومتری غرب شهرستان دلگان سیستان وبلوچستان واقع شده است.
ارسال نظرات