کارگاه پیشگیری از جرائم در فارسان برگزار شد

کارگاه آموزشی پیشگیری از تخلفات و جرائم در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۷۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دادستان شهرستان فارسان در کارگاه پیشگیری از جرائم در فارسان اظهار کرد: سربازانی که برای امر مقدس سربازی اعزام می گردند از شهرهای مختلف و با روحیات مختلف می باشند و چه بسا سربازانی که از شهرهای دور دست به شهر ما اعزام می شوند گاها متاهل و یا دارای مشکلات خانوادگی متعدد هستند لذا باید سربازان را مدیریت کرد و باید در نظر داشت بسته به نوع شرایط با سرباز برخورد مناسب را انجام دهیم.

وی عنوان داشت: امروزه مشکلات بسیار زیادی گریبان گیر جامعه ما هستند که از بزرگترین این مشکلات می توان به اعتیاد جوانان اشاره کرد. این یکی از مشکلاتی است که به تبع دامن گیر جوانان این شهرستان و استان نیز هست و باید توجه داشت که همواره پیشگیری بهتر از درمان است لذا اگر ما بتوانیم در همین دوران مقدس سربازی آموزش های لازم را به سربازان عزیزمان بدهیم به واقع بزرگترین پیشگیری را انجام داده ایم و باری را نیز از روی دوش جامعه برداشته ایم.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید سعی کنیم تا در این دوران تا حد توان به سربازان آموزش دهیم و به آن‌ها حرفه بیاموزیم و نگذاریم که دوران خدمت آنها بدون اینکه برای آنها استفاده ای داشته باشد و چیزی یاد بگیرند بگذرد پرا که بعد از دوران سربازی فرد وارد جامعه می‌شود و اگر حرفه‌ای بداند مشکل بیکاری مرتفع خواهد شد.

ارسال نظرات