فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی لرستان:

۶۷۸ عدد سکه تقلبی در دورود کشف و ضبط شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی لرستان گفت: تعداد ۶۷۸ عدد سکه تقلبی در شهرستان دورود کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۹۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ عباس دولتشاهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی‌رغم اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عمومی، در بهمن‌ماه امسال دو نفر غیربومی ساکن استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی، در دام فروشندگان اشیاء تقلبی افتادند.
وی بابیان اینکه این افراد طمع‌کار و ساده‌لوح که از شمال شرق کشور به‌قصد انتفاع و خرید اشیاء تاریخی به شهرستان دورود آمده بودند، افزود: این افراد اقدام به انجام معامله اشیاء تاریخی می‌کنند که بعداً متوجه می‌شوند تمامی سکه‌های خریداری‌شده تقلبی و فاقد هرگونه اصالت و ارزش تاریخی است.
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی لرستان با اشاره به اینکه در این رابطه تعداد ۶۷۸ عدد سکه تقلبی از مالباختگان کشف و ضبط شد، عنوان کرد: ضمن هشدار به مجرمان، کلاه‌برداران و افراد سودجو، به شهروندان توصیه می‌شود فریب وعده‌های دروغین افراد سودجو را نخورند و قبل از انجام هرگونه اقدام، موارد را سریعاً به پلیس و یگان حفاظت میراث فرهنگی گزارش دهند.
وی افزود: یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان با شماره تماس‌های ۳۳۳۱۸۰۱۱ و ۳۳۳۱۲۵۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات